اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مکتب شهید سلیمانی با ترور به فراموشی سپرده نمی‌شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در واکنش به حادثه تروریستی کرمان گفت: دشمن خیال می‌کند می‌تواند با ترور زائران، مکتب شهید سلیمانی را از بین ببرد، ولی مکتب شهادت از بین رفتنی نیست.

مکتب شهید سلیمانی با ترور به فراموشی سپرده نمی‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین طاهری آکردی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در همایش رؤسا و دبیران ستادهای شهرستان‌ها و شوراهای امر به معروف دستگاه‌های حاکمیتی استان اصفهان، با تسلیت حادثه تروریستی کرمان بیان داشت: دشمن خیال می‌کند با حذف فیزیکی می‌تواند تفکر را نیز حذف کند، ولی به فرموده رهبر معظم انقلاب شهید سلیمانی برای دشمن سنگین تر از سردار سلیمانی است. امروز شهید سلیمانی به مکتب تبدیل شده و حتی مسیحیان و یهودیان نیز ایشان را الگوی مبارزاتی خود قرار داده اند. سلیمانی و سلیمانی‌ها هرگز نخواهند مُرد.

وی ادامه داد: دشمن در طول تاریخ بارها تلاش کرده نام ائمه اطهار(ع) و بزرگان ما را از بین ببرد، ولی هرگز موفق نشده است. برای نمونه بارها مرقد مطهر سید الشهدا(ع) را تخریب کردند تا شاید این نام به فراموشی سپرده شود، ولی در اربعین امسال بالغ بر ۲۰ میلیون نفر به کربلا رفتند. دشمن خیال می‌کند می‌توانند با ترور زائران، مکتب شهید سلیمانی را از بین ببرند، ولی این مکتب مکتب شهادت است که از بین نمی‌رود.

پایان پیام/۳۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول