اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مشکلات ۲۰۹ واحد تولیدی سمنان بررسی شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از بررسی مشکلات ۲۰۹ واحد تولیدی در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان خبر داد.

مشکلات ۲۰۹ واحد تولیدی سمنان بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، یادگار احمدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان پیش از ظهر امروز در شصت و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: در 9 ماهه امسال، مشکلات ۲۰۹ واحد تولیدی در جلسات این کارگروه مورد بررسی قرار گرفته و در جهت رفع موانع، ۳۶۵ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

وی تصریح کرد: از مجموع مصوبات کارگروه ستاد تسهیل، ۶۸ مصوبه مربوط به تأمین مالی، ۱۵۴ مورد مربوط به تسهیلات، ۶۹ مصوبه مربوط به امور زیربنایی، ۹ مصوبه مربوط به امور مالیاتی، ۱۲ مصوبه مربوط به تأمین اجتماعی و مابقی سایر بوده که ۶۸ درصد مصوبات اقدام شده و ۳۲ درصد نیز در دست اقدام است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از بررسی مشکلات پنج واحد تولیدی صنعتی استان در این جلسه خبر داد و اظهار کرد: در این نشست که با حضور اعضای کارگروه و مدیران بانک‌های عامل برگزار شد، مشکلات و موانع بانکی و زیربنایی پنج واحد تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفت.

احمدی با اشاره به دیگر دستور این نشست افزود: ارائه گزارش بانک‌های عامل استان در خصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی صنعتی و کشاورزی، ارائه گزارش کارگروه رشد تولید توسط اداره کل صمت استان و ارائه گزارش پیگیری مصوبات و عملکرد 9 ماهه سال جاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان دیگر دستور کار این جلسه بود.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول