اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

83 درصد تعهد اشتغال چهارمحال و بختیاری محقق شده است

مدیر‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 83 درصد تعهد اشتغال امسال استان محقق شده است، گفت: تا کنون 20 دستگاه اجرایی به مانده تعهد ایجاد اشتغال خود عمل کرده‌اند.

83 درصد تعهد اشتغال چهارمحال و بختیاری محقق شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن مولوی بعدازظهر امروز در نشست کارگروه تخصصی اشتغال و شورای هماهنگی بانک‌های چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۸۳ درصد تعهد اشتغال امسال استان محقق شده است، گفت: در سال جاری ۳۸ دستگاه اجرایی استان تعهد اشتغال داشتند که تا کنون ۲۰ دستگاه به مانده تعهد ایجاد شغل عمل کرده‌اند.

مدیر‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به شروع پرداخت سهم امسال و سال گذشته تسهیلات تبصره ۱۸ و همچنین پرداخت تسهیلاتی که در شبکه بانکی ایجاد شده است، از کلیه متقاضیانی که دریافت‌کننده تسهیلات این تبصره هستند تقاضا می‌شود در نزدیک‌ترین زمان ممکن نسبت به فعال کردن طرح اقتصادی خود اقدام کنند.

 شرط بهره‌مندی از یارانه اختصاصی، فعال بودن طرح اقتصادی است

وی عنوان کرد: شرط بهره‌مندی از یارانه اختصاصی تسهیلات، فعال بودن طرح است که بلافاصله پس از دریافت فعال بودن طرح اقتصادی، کمیته‌های نظارت استانی و شهرستانی، از مکان طرحی که از تسهیلات استفاده کرده بازدید میدانی انجام داده و چنان چه طرح فعال باشد و تسهیلات به صورت هدفمند هزینه شده باشد به عنوان طرح فعال و مشمول دریافت یارانه معرفی می‌شود.

مولوی درخصوص جزو سوم تسهیلات تبصره ۱۸ سهم سال جاری، بیان کرد: از این محل بیش از یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به چهارمحال و بختیاری اختصاص پیدا کرده است و متقاضیانی که تمایل دارند از این تسهیلات برای راه‌اندازی طرح‌های خود اشتغالی و کارفرمایی استفاده کنند لازم است در سامانه جامع تسهیلات اشتغال کشور که ذیل نظارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است ثبت‌نام ابتدایی خود را انجام دهند.

وی عنوان کرد: بعد از ثبت‌نام متقاضی، دستگاه اجرایی نسبت به بررسی طرح‌های پیشنهادی اقدام کرده و از طریق سامانه جامع تسهیلات استان به شبکه بانکی معرفی می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول