اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رویداد ملی اشتغال 30 آذر‌ماه در شهرکرد برگزار می‌شود

مدیر‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: رویداد ملی اشتغال 30 آذرماه جاری در شهرکرد برگزار می‌شود.

رویداد ملی اشتغال 30 آذر‌ماه در شهرکرد برگزار می‌شود

محسن مولوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: رویداد ملی اشتغال ۳۰ آذرماه امسال در شهرکرد برگزار می‌شود.

مدیر‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: رویداد ملی اشتغال با محوریت تامین نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان طی ۲ فراخوان انجام می‌شود، اولین فراخوان به کارفرمایان ارسال شده تا تعداد نیروی مورد نیازشان را از نظر میزان تحصیلات، جنسیت و گروه سنی اطلاع ‌دهند.

وی ادامه داد: طی فراخوان دوم به افراد جویای شغل، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و تمامی علاقه‌مندان به استخدام در کارخانه‌جات و صنایع اطلاع داده می‌شود و در همان روز ارتباط مستقیمی بین کارفرمایان و افراد جویای کار برقرار می‌شود و بدون هیچ واسطه‌ای افراد به واحدهای تولیدی معرفی می‌شوند.

مولوی تصریح کرد: هدف از برگزاری این رویداد ملی یک روزه فرهنگ‌سازی در خصوص آشنایی افراد جویای کار با ظرفیت‌های شغلی موجود و مورد نیاز کارفرمایان و همچنین اطلاع کارفرمایان از ظرفیت نیروی انسانی بیکار در جامعه است.

وی عنوان کرد: بستری تحت عنوان سامانه جست‌و‌جوی شغل در دسترس عموم مردم و متقاضیان کار قرار می‌گیرد که با وارد شدن به این سامانه مشخصات و رزومه خود را بارگذاری و ثبت کرده و کارفرمایان نیز در همین سامانه ثبت‌نام می‌کنند و از طریق این شبکه افراد جویای شغل به کارفرمایان معرفی می‌شوند.

مدیر‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ثبت‌نام در این سامانه موجب کاهش هزینه‌های معرفی به کار می‌شود، گفت: به‌ صورت نمادین این رویداد یک روزه در ۳۰ آذرماه ابتدا در شهرستان شهرکرد و سپس در بروجن و فارسان عملیاتی می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول