اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ساماندهی پایانه هرسین - کرمانشاه جهت رفاه حال مردم

ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین گفت: از اول بهمن‌ماه شهروندان هرسین برای سفر برون‌شهری فقط از طریق پایانه مسافربری اقدام کنند زیرا که فعالیت خودروهای مسافربر برون‌شهری در خارج از پایانه هرسین ممنوع است.

ساماندهی پایانه هرسین - کرمانشاه جهت رفاه حال مردم

ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به استقرار شرکت مسافربری در پایانه، رانندگان خودروهای ویژه برون‌شهری می‌بایست طبق روال قانونی از این مکان اقدام به جابجایی مسافر نمایند.

وی لازمه استمرار این امر را همکاری گسترده مردم دانست و افزود: به دنبال مطالبات مردمی در خصوص ساماندهی پایانه مسافربری برون‌شهری شهر هرسین، از اول بهمن‌ماه فعالیت این پایانه آغاز می‌شود.

* ممنوعیت فعالیت مسافربرهای برون‌شهری خارج از پایانه هرسین - کرمانشاه


فرماندار هرسین در خصوص انتظارش از شهروندان جهت بهبود شرایط فعالیت‌ خودروهای مسافر برون‌شهری، تصریح کرد: از شهروندان محترم انتظار داریم در صورت تردد به خارج از هرسین از ظرفیت پایانه استفاده کنند و در بهبود وضعیت ترافیکی، افزایش ایمنی مسافران و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی که درنتیجه رفتار برخی از رانندگان مسافربر شخصی به وجود می‌آید جلوگیری نمایند.

وی ضمن اشاره به در بازدیدهای متعدد صورت گرفته و شرایط و امکانات این پایانه ادامه داد: این پایانه قطعاً باوجود همکاری همشهریان روزبه‌روز توسعه خواهد یافت.

ایتوندی از جریمه خودروهای مسافربر برون‌شهری در صورت فعالیت خارج از پایانه خبر داد و گفت: با توجه به جلساتی که با حضور معاون سیاسی فرمانداری، شهردار، رئیس اداره راهداری و رئیس پلیس راهور در فرمانداری برگزار شد مقرر شد خودروهای مسافرکشی که در مکان‌هایی به‌غیراز پایانه فعالیت کنند ضمن جریمه، توقیف خواهند شد.

پایان پیام/ و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول