اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

هرسین در روزی مه‌ آلود میزبان استاندار کرمانشاه شد

استاندار کرمانشاه در چهاردهمین سفر شهرستانی خود به منظور شرکت در شورای اداری شهرستان هرسین و بازدید از چند طرح عمرانی به این شهرستان سفر کرد.

هرسین در روزی مه‌ آلود میزبان استاندار کرمانشاه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز در صبحگاهی مه‌‌آلود در قالب چهاردهمین سفر شهرستانی به «هرسین» سفر کرد و ساعاتی پیش وارد این شهرستان شد.

نماینده عالی دولت در بدو ورود با حضور در مزار شهدای شهر هرسین با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای این شهرستان احترام کرد.


ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای هرسین

صحرایی در ادامه از پروژه‌های مسکن ملی معلولان و همچنین نهضت ملی مسکن شهرستان بازدید و در جریان روند اجرایی این پروژه‌ها قرار گرفت.

*پروژه ۱۶۰ واحدی مسکن مهر بهزیستی هرسین دهه فجر به متقاضیان واگذار می‌شود

بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در خصوص پروژه ۱۶۰ واحد مسکن ملی بهزیستی در جمع خبرنگاران، گفت: این واحدها برای خانواده‌های یک، دو و سه معلوله است.


پروژه ۱۶۰ واحدی مسکن مهر بهزیستی هرسین

وی با بیان اینکه زمان آغاز پروژه مذکور به سال ۱۳۸۹ برمی‌گردد، افزود: این پروژه تا سال ۱۴۰۰ به مرحله سفت‌کاری رسیده بوده که از ابتدای سال ۱۴۰۱ با حضور یک تیم جهادی و تزریق اعتبارات خوب از سوی سازمان بهزیستی و خیرین(۳۰ میلیارد تومان اعتبارات دولتی و ۱۵ میلیارد تومان از سوی خیرین) نازک‌کاری آن آغاز شد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: این واحدهای ۸۰ متری در دهه فجر به ۱۶۰ خانواده یک، دو و سه معلوله در شهرستان هرسین واگذار خواهد شد.

*ساخت گروهی خانه در نهضت ملی مسکن هرسین

استاندار کرمانشاه در حاشیه این بازدیدها در جمع خبرنگاران با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و امام راحل(ره) و همچنین تسلیت سالگرد شهادت حاج قاسم، اظهار کرد: امروز در خدمت مردم شریف شهرستان هرسین هستیم و بازدیدی میدانی از پروژه‌های مختلف خواهیم داشت.


بازدید استاندار کرمانشاه از پروژه ۱۶۰ واحدی مسکن مهر بهزیستی هرسین

 

وی با اشاره به بازدید از پروژه ۱۶۰ واحدی مسکن مهر بهزیستی، ادامه داد: کار ساخت این مجموعه در سال ۱۳۸۹ در قالب مسکن مهر آغاز اما در مرحله سفت‌کاری به صورت نیمه‌کاره رها می‌شود که خوشبختانه امروز در آستانه بهره‌برداری است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به پیش‌بینی زمین ۳۰ هکتاری برای نهضت ملی مسکن شهرستان هرسین، پیشرفت آماده‌سازی آن را ۶۰ درصد اعلام کرد و گفت: برای کاهش قیمت تمام شده برای مردم تعداد طبقات محدود و در ۲ طبقه و به صورت گروه‌ساخت، ساخته خواهد شد.

به گفته رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، پروژه ۶۸۶ واحدی مسکن ملی هرسین، ۳۰ هکتار مساحت دارد. این مجموعه مسکونی در ۳۸۰ قطعه ۲۰۰ متری به صورت دو طبقه طراحی شده است و کاربری‌های مذهبی، فرهنگی، آموزشی، درمانی و فضای سبز در آن جانمایی شده است.

استاندار کرمانشاه بعد از بازدید از چند طرح عمرانی با معتمدان و مسوولان این شهرستان درباره‌ موضوعات مختلف توسعه‌ای دیدار و گفت‌وگو کرد.

در سفر امروز هم معاونان استاندار حضور دارند و مسائل و طرح‌های حوزه خود را بررسی و جمع‌بندی آن را در جلسه شورای اداری شهرستان ارائه می‌کنند و در نهایت به صورت مصوبات عملیاتی در خواهد آمد.

 بخش عمده اقدامات کارشناسی هم در جلسات و بازدیدهای تیم های اعزامی استاندار در روزها و هفته های گذشته و پیش از سفر انجام شده است.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول