اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

قزوینی ها بیش از ۴ هزار تخلف صنفی را در سامانه ۱۲۴ ثبت کردند

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از ثبت ۴ هزار و ۹۴ مورد شکایت تخلف واحدهای صنفی توسط مردم این استان در سامانه ۱۲۴ طی ۹ ماهه امسال خبر داد.

قزوینی ها بیش از ۴ هزار تخلف صنفی را در سامانه ۱۲۴ ثبت کردند

جمشید خدایاری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین از ثبت ۴ هزار و ۹۴ مورد شکایت تخلف واحدهای صنفی توسط مردم استان در سامانه ۱۲۴ طی ۹ ماهه امسال خبر داد.

وی افزود: این تعداد تخلف ثبت شده در سامانه منجر به تشکیل پرونده تخلف صنفی برای یک هزار و ۲۲۸ واحد شده است.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: از یک هزار و ۲۲۸ پرونده تخلف منجر به یک هزار و ۷۳۸ نوع تخلف صنفی شده است.

این مسوول ادامه داد: از این تعداد تخلف ثبت شده بعضی از واحدهای بین سه تا چهار مورد تخلف در کم فروشی، عدم اجرای تکالیف واحدهای صنفی، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، گرانفروشی، عدم رعایت بهداشت، عدم رعایت ساعات کار، عرضه خارج از شبکه، تداخل صنفی، عدم اخذ پروانه کسب، عدم ارائه فاکتور خرید، احتکار و ... بوده  است.

خدایاری عنوان کرد: پرونده های تشکیل شده تخلف در واحدهای صنفی نانوایی، مواد غذائی، فرآورده های پروتئینی، میوه و تره بار و خشکبار بوده است.

وی اذعان کرد: از این تعداد پرونده تخلف ثبت شده در سامانه یک هزار و ۱۷۹ مورد منجر به صدور حکم تعزیراتی شده و ۴۹ پرونده نیز در درست بررسی و انتظار دریافت حکم تعزیراتی هستند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در پایان یادآور شد: ۲۲۰ میلیارد ریال ارزش ریالی این تخلفات بوده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول