اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تشکیل ۱۴۸۵ پرونده تخلف صنفی در قزوین

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ هزار و ۸۸۴ فقره گشت مشترک بازرسی توسط دستگاه های نظارتی مربوطه از اصناف صورت گرفته که به تشکیل ۱۴۸۵ پرونده تخلف صنفی منجر شده است.

تشکیل ۱۴۸۵ پرونده تخلف صنفی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عزیزالله افضلی عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار و امنیت غذایی استان قزوین که در محل سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا به امروز ۱۲ هزار و ۸۸۴ فقره گشت مشترک بازرسی توسط دستگاه های نظارتی مربوطه از اصناف صورت گرفته که منجر به تشکیل ۱۴۸۵ پرونده تخلف صنفی شده است.

وی افزود: از ۱۲ هزار و ۸۸۴ گشت مشترک بازرسی، ۹ هزار و ۸۳۹ فقره مربوط به واحدهای خرده و عمده فروشی، ۲ هزار و ۷۰ فقره واحد صنعتی، ۳۱۵ فقره از انبارها و سردخانه ها، ۵۱۰ فقره واحدهای تولیدی صنفی و ۱۵۰ فقره از واحدهای صنعتی بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از جریمه ۱۰ میلیارد ریالی لاستیک فروشان قزوینی خبر داد و افزود: در راستای نظارت بر قیمت کالای غیر اساسی ۵۱۵ فقره گشت نظارتی از لاستیک فروشان صورت گرفته که منجر به تشکیل ۲۵ پرونده تخلف صنفی شده است.

این مقام مسوول ادامه داد: عدم درج قیمت و عرضه خارج از شبکه و عدم ارائه صورتحساب از اصلی ترین تخلفات برخی از واحدهای لاستیک فروش در قزوین بوده است.

افضلی یادآور شد: طی این مدت و در راستای نظارت بر قیمت کالاهای غیر اساسی ۳۵۰ فقره بازرسی از واحدهای فروش لوازم خانگی صورت پذیرفته است.

دبیر ستاد تنظیم بازار و امنیت غذایی استان قزوین خاطرنشان کرد: ۴۱ واحد صنفی لوازم خانگی متخلف در گشت های نظارتی شناسایی و ۳۷۵ میلیون تومان جریمه نقدی شده اند.

افضلی در پایان اضافه کرد: عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و عدم اجرای تکالیف واحدهای صنفی اصلی ترین دلایل تخلفات واحدهای فروش لوازم خانگی بوده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول