اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

حضور مردم در انتخابات، رکن اساسی باطل کردن نقشه‌های دشمن است

علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری امروز سه‌شنبه 19 دی‌ماه در نشست هم‌اندیشی با فعالان دانشجویی دانشگاه‌های مختلف استان گفت: «ایران قوی» و پیشرفته، با حضور و همراهی مردم محقق می‌شود.

حضور مردم در انتخابات، رکن اساسی باطل کردن نقشه‌های دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی  و اجتماعی استانداری امروز سه‌شنبه 19 دی‌ماه در نشست هم‌اندیشی با فعالان دانشجویی دانشگاه‌های مختلف استان که در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب تأکید ویژه‌ای بر حضور پررنگ مردم به‌عنوان یک رکن اساسی برای باطل کردن نقشه‌های دشمنان دارند و دلیل ناکامی‌های مداوم دشمن در عرصه‌های مختلف هم به خاطر حضور همیشگی مردم درصحنه بوده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال بارها بر ضرورت برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت و حضور پررنگ مردم، تأکید کرده‌اند و این نشان از اهمیت فراوان این حوزه دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری تصریح کرد: برای یک ایران قوی و پیشرفته در منطقه، نیازمند حضور گسترده مردم هستیم و یکی از مهم‌ترین مصداق‌های این حضور، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان است.

وی در ادامه سخنانش به جنگ رسانه‌ای گسترده دشمنان علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: حادثه تروریستی کرمان و شهادت ده‌ها هم‌وطن در آیین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی یکی از این مصادیق عملی اقدام تروریستی علیه کشور بود که با حمایت رسانه‌های حامی تروریسم همراه شد.

شعبانی در ادامه سخنانش گفت: ۵۲ روز تا انتخابات فرصت باقی‌مانده و دانشجویان به‌عنوان یک قشر الگو و پیشران باید اهمیت این رویداد عظیم ملی را به همگان گوشزد کنند.

وی پیشرفت و حرکت روبه‌جلوی کشور را یکی از دغدغه‌های مهم جریان پویای دانشجویی توصیف کرد و یادآور شد: دانشجوی انقلابی یک‌زبان گویا برای پیگیری مطالبات مردم از مسئولین است و متقابلاً می‌تواند بر اساس ایده‌آل‌ها و اهداف نظام، به تبیین شرایط و اولویت‌های کشور برای مردم بپردازد.

رئیس ستاد انتخابات استان یادآور شد: اولویت امروز همه ما مشارکت حداکثری مردم و فراهم کردن خلق یک حماسه دیگر است.

وی ادامه داد: خوشبختانه باوجود همه تبلیغات منفی دشمنان، تعداد ۵۶۱ نفر در مرحله پیش ثبت‌نام مشارکت کردند که صلاحیت تعداد زیادی از آن‌ها تائید شد و پس از بررسی اعتراض‌ها هم ممکن است عده‌ای به این جمع افزوده شوند.

شعبانی عنوان کرد: کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی دارای ۸ کرسی است که برای هر کرسی حدود ۲۷ نفر از طیف‌ها، گروه‌ها و افراد مستقل به رقابت می‌پردازند.

وی همچنین از راه‌اندازی ۶ شبکه محلی برای حوزه‌های انتخابیه شش‌گانه استان خبر داد و گفت: این شبکه‌ها در ایام انتخابات بر اساس ضوابط قانونی، به انعکاس نظرات و دیدگاه‌های نامزدهای مختلف می‌پردازد.

در ادامه این نشست تعدادی از دانشجویان به طرح صریح و شفاف دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود در زمینه موانع و مشکلات و همچنین راهکارهای برگزاری یک انتخابات رقابتی و پرشور با حضور حداکثری مردم پرداختند.

پایان پیام/ و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول