اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

واحدهای تولیدی سمنان ۱۳ هزار میلیارد ریال وام گرفتند

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت بالغ بر ۱۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی این استان خبر داد.

واحدهای تولیدی سمنان ۱۳ هزار میلیارد ریال وام گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، یادگار احمدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در شصت و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در استانداری برگزار شد، گفت: از ابتدای مهرماه سال جاری و با آغاز فرآیند ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات، به 45 واحد تولیدی صنعتی استان بالغ بر ۱۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: هفت واحد تولیدی به ارزش 310 میلیارد ریال تسهیلات بند (الف) تبصره 18، 22 واحد به ارزش 185 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید و 16 واحد به مبلغ 90 میلیارد ریال تسهیلات تبصره 16 دریافت کردند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار کرد: این تسهیلات به‌منظور پشتیبانی مؤثر از بنگاه‌های اقتصادی، تأمین نقدینگی موردنیاز آنها و تکمیل، اجرا و راه‌اندازی پروژه‌های اولویت‌دار پرداخت می‌شود.

احمدی اضافه کرد: واحدهایی که مشمول دریافت تسهیلات می‌شوند، می‌توانند با ورود به سامانه خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت به نشانی الکترونیکی khedmat.mimt.gov.ir درخواست خود را تکمیل و ثبت کنند تا از طریق کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و معرفی به بانک آنها صورت پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه، مشکلات بانکی، امور زیربنایی و گمرکی پنج واحد تولیدی صنعتی مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در جهت رفع موانع موجود تصمیماتی اتخاذ و گزارشی از وضع پرداخت تسهیلات به متقاضیان و گزارش کارگروه رشد تولید توسط دستگاه‌های مربوطه ارائه شد.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول