اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تفاهم‌نامه تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت در سمنان امضا شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین این اداره کل و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با هدف تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت خبر داد.

تفاهم‌نامه تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت در سمنان امضا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، یادگار احمدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای رونق تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین و با ایجاد بستر مناسب جهت توسعه فناوری و ساماندهی ارتباط واقعی بین صنعت و دانشگاه، تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و فناوری بین اداره کل صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان امضا شد.

وی با اشاره به اهداف این تفاهم‌نامه تصریح کرد: انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری به‌منظور بهره‌گیری متقابل از توانمندی‌های علمی، آموزشی، تحقیقاتی، فرهنگی، مشاوره‌ای و فناورانه در برای بهره‌مندی از توانمندی‌های طرفین انجام شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: انجام مطالعات کاربردی در حوزه بهداشت، ایمنی و سلامت کارکنان شاغل در واحدهای صنعتی، ارتقای دانش فنی صنایع، ارائه راهکارهای مناسب در موارد زیست‌محیطی و انتقال تکنولوژی و توسعه صنعت استان از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه است.

احمدی افزود: سازمان‌دهی ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی و مشاوره برای رفع نیازمندی‌های تحقیقاتی و فناورانه صنایع استان، ارتقای جایگاه کارآفرینی و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و احصای نیازهای پژوهشی صنایع استان و برگزاری دوره‌های تخصصی موردنیاز صنایع از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

وی اظهار کرد: در این تفاهم‌نامه، 2 دستگاه در توسعه ارتباط دانشگاه و صنعت به‌منظور رفع نیازهای آموزشی و تحقیقاتی و افزایش تولید دانش‌بنیان، برگزاری بازدیدهای تخصصی جهت آشنایی با نیازهای تحقیقاتی و سلامت‌محور، انجام دوره‌های فرصت مطالعاتی صنعتی و انجام طرح‌های تحقیقاتی باهم همکاری خواهند کرد.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول