اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

خزعلی: حضور بانوان در عرصه‌های مختلف باعث افتخار است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: حضور بانوان در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و نظامی موجب افتخار است.

خزعلی: حضور بانوان در عرصه‌های مختلف باعث افتخار است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مراسم تجلیل از بانوان فداکار ارتش و پرسنل زن ارتش در بخش‌های مختلف نظامی و درمانی به مناسبت هفته زن، با حضور انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی برگزار شد.

در این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا رؤسای زن برخی بیمارستان‌های ارتش و برخی فرماندهان زن و پرسنل فعال و تاثیرگذار در این مجموعه تقدیر و تجلیل شد.

امیر سرتیپ حیدری در این مراسم گزارشی از فعالیت بانوان خصوصا کمک رسانی آنها در حوادث غیر مترقبه و کارهای تخصصی خوبی که در ارتقای بخش درمان توسط بانوان انجام گرفته است، ارائه کرد.

در ادامه این مراسم انسیه خزعلی ضمن اشاره به وصیت حضرت امام (ره) که می‌فرمایند: «زنان ما هم دوش مردان در صحنه‌های فرهنگی، اقتصادی و نظامی حاضر و بلکه بهتر از آنان فعالیت دارند.» به تلاش بانوان در عرصه‌های مختلف با حفظ دو حریم خانواده و عفاف توجه داد و خواستار حمایت‌های ویژه برای بهره‌گیری از توانمندی‌های زنان در عرصه‌های گوناگون اجتماعی شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول