اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

خدمات ارائه‌شده در مسیر امیدآفرینی به مردم نشان داده شود

رئیس هیأت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: نیاز است تا خدمات ارائه‌شده در جهت جهاد تبیین و امیدآفرینی به مردم نشان داده شود.

خدمات ارائه‌شده در مسیر امیدآفرینی به مردم نشان داده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن کازرونی، رئیس هیأت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) در نخستین آیین نکوداشت و تکریم مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی استان سمنان با بیان اینکه این همایش‌ها محلی برای افزایش همکاری‌ها و همبستگی‌ها در جهت خدمت‌رسانی است، اظهار کرد: نیاز است تا خدمات ارائه‌شده در جهت جهاد تبیین و امیدآفرینی به مردم نشان داده شود.

وی افزود: حادثه تروریستی کرمان نشان داد که دشمن از هر زمان دیگری درمانده‌تر شده است.

کازرونی تصریح کرد: ایمان در بخشش مال بیشتر نشان داده می‌شود و شما با خدمت‌رسانی و بخشش مال جزو اولیای الهی هستید.

رئیس هیأت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور افزود: خدمت‌رسانی و انفاق در راه خدا از شما خیران نماد بارز ایمان و اعتقاد بوده که بسیار ارزشمند و نزد خدا ماندگار است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان نیز در نخستین آیین نکوداشت و تکریم مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی استان سمنان گفت: تلاش شما اخروی و نزد خداوند داشته و عمل صالح شما باعث رشد مال و انسان‌سازی می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) حلقه وصل کمک‌ها به جامعه هدف بوده و این خدمت‌رسانی به نیازمندان یک توفیق الهی است، تصریح کرد: خدمت به نیازمندان یک سعادت بوده و امروز شما در خط مقدم محرومیت‌زدایی استان سمنان است.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان هم با بیان اینکه هر جا کار با محوریت مردم بوده موفق بوده‌ایم، گفت: خیریه‌ها و گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی پرچم‌داران نهضت محرومیت‌زدایی هستند.

وی افزود: اگر امروز موفقیتی در حوزه‌های مسکن، آموزش، اشتغال، ازدواج آسان و ... در استان به دست آمده، به دلیل تلاش شما در راه خدمت‌رسانی بوده و اجر آن نزد خداوند محفوظ است.

استاندار سمنان با بیان اینکه استان سمنان در بحث خیران و خدمت‌رسانی به نیازمندان پرچم‌دار کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: امنیت استان سمنان مدیون وحدت، بصیرت مردم و خون پاک شهیدان است.

استاندار سمنان افزود: مشارکت قوی در انتخابات امروز یک وظیفه بوده و باید همه کسانی که جامعه هدفی دارند، تلاش خود را برای پای کار آوردن و مشارکت قوی در انتخابات انجام دهد.

هاشمی افزود: نگاه دولت حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد بوده و اعتقاد ما سپردن کار به مردم است.

محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان هم در نخستین آیین نکوداشت و تکریم مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی استان سمنان گفت: ترویج نظام خیر و احسان در کشور از اهداف کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

وی افزود: گروه‌های جهادی و خیریه‌ها بازوان توانمند کمیته امداد در راستای خدمت‌رسانی بوده و عملکرد آنها هم‌راستا با کمیته امداد است.

ذوالفقاری تصریح کرد: استانداردسازی خدمات امروز یکی از الزامات بوده که باید برای اجرای آن نظام واحدی برای خدمت‌رسانی در استان تدوین شود.

در پایان این برنامه، از ۵۴ مؤسسه خیریه، گروه جهادی و تشکل‌های مردم‌نهاد استان در نخستین آیین نکوداشت و تکریم مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی استان سمنان تجلیل شد.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول