اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رسانه‌ها به مسأله امیدآفرینی توجه داشته باشند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: رسانه‌ها در کنار همه فعالیت‌های خود، باید به مسأله امیدآفرینی در جامعه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

رسانه‌ها به مسأله امیدآفرینی توجه داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فرج‌الله معماری، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان و مدیرعامل گروه صنعتی آریاترانسفو در آیین تجلیل از شماری از خبرنگاران این استان به بهانه روز خبرنگار، فعالیت خبرنگاران و اصحاب رسانه را برای کمک به بهبود اقتصادی کشور و ایجاد رشد در حوزه تولید بسیار مؤثر خواند.

وی با بیان اینکه آرامش، آسایش و افزایش رفاه عمومی از مهم‌ترین مواردی است که امروز باید بدان توجه شود، اظهار کرد: رسانه‌ها در کنار همه فعالیت‌های خود، باید به مسأله امیدآفرینی در جامعه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مدیرعامل گروه صنعتی آریاترانسفو تصریح کرد: مردم ما در شرایط اقتصادی فعلی، به آرامش و امیدآفرینی به طور جدی نیاز دارند و رسانه‌ها می‌توانند در این مسیر کمک‌کننده باشند.

معماری همچنین با اشاره به تلاش فزاینده رسانه‌های بیگانه برای تزریق ناامیدی به جامعه ایرانی اظهار کرد: رسانه‌های بیگانه به‌طور 24 ساعته و با صرف هزینه‌های کلان در صدد مقابله با رشد و توسعه ایران اسلامی هستند و نباید گذاشت این تلاش‌ها به هدف بخورد.

وی همچنین در کسوت ریاست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان، نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی و حرفه‌ای در حوزه رسانه در این استان اعلام آمادگی کرد.

در پایان این مراسم، از شماری از خبرنگاران استان سمنان با حضور مدیرعامل گروه صنعتی آریاترانسفو و مدیر روابط‌عمومی این واحد تولیدی تجلیل شد.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول