اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پتروشیمی در مقابل آلودگی و ناامن کردن جاده هیچ خدماتی به مردم لالی نمی‌دهد

امام جمعه لالی گفت: پتروشیمی در مقابل آلودگی و ناامن کردن جاده‌ای‌ که در منطقه به‌وجود آورده است هیچ خدماتی به مردم لالی نمی‌دهد.

پتروشیمی در مقابل آلودگی و ناامن کردن جاده هیچ خدماتی به مردم  لالی نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از لالی، حجت‌الاسلام محمد گرمسیری امام جمعه لالی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلای این شهر با گرامیداشت قیام ۲۱ دی‌ماه ۵۷ در لالی اظهار کرد: این حماسه بزرگ مردم لالی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: مردم شهیدپرور ما همواره نشان داده‌اند در صحنه‌های مختلف حضور پررنگ دارند و در همین راستا یادواره شهدای ۲۱ دی هفته آینده با حضور نماینده ولی فقیه در خبرگان رهبری و مهمانان دیگری برگزار می‌شود.

 امام جمعه لالی در ادامه عنوان کرد: انتخابات حماسه بعدی مردم ما است چرا که در لالی همواره مشارکت ما در رده‌های بالایی قرار دارد و امیدواریم با حضور مردم همیشه در صحنه اتفاق خوبی برای شهر و منطقه رخ دهد.

وی تصریح کرد: عزیرانی که تایید صلاحیت شده‌اند باید از این فرصت باقی مانده تا انتخابات به خوبی بهره ببرند و برنامه‌های خود را به اطلاع مردم برسانند و مسائل مهم این شهر را بررسی کنند نه این که با شام دادن به دنبال رای گرفتن باشند .

 گرمسیری ناکید کرد: نماینده آینده باید مطالبات مردم را جدی بگیرد و موضع خود را در خصوص مسائلی مانند پتروشیمی شفاف اعلام کند زیرا آب و برق و گاز پتروشیمی از لالی است اما نان آن برای دیگری است.

وی بیان کرد: از استاندار درخواست می‌کنم در خصوص آلاینده‌ها و خدمات اجتماعی پتروشیمی بررسی کند که با توجه به مشکلاتی که در حوزه جاده و آلودگی به منطقه وارد کرده است چه خدماتی به ما ارائه داده است.

امام جمعه لالی گفت: انتظار داریم دادستان شهرستان به‌عنوان مدعی العموم پرونده‌ای تشکیل دهد تا پتروشیمی ملزم به پاسخگویی در این زمینه باشد چرا که قطعا اجازه نخواهیم داد این بی‌توجهی ادامه پیدا کند.

وی در ادامه گفت: پتروشیمی در مقابل آلودگی و ناامن کردن جاده‌ای‌ که در منطقه به‌وجود آورده است هیچ خدماتی به مردم  لالی نمی‌دهد.

 گرمسیری خاطرنشان کرد: مردم عزیز هوشیار باشند تا شهر خود را به پول نفروشیم و کاندیداهای نمایندگی مجلس از برنامه‌های نامناسب برای جذب رای استفاده نکنند چرا که ما رصد می‌کنیم زیرا امکان رد صلاحیت تا روز انتخابات هم وجود دارد.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول