اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آلودگی پتروشیمی مسجدسلیمان سهم مردم لالی است

امام جمعه لالی گفت: ما از پتروشیمی هم از بابت جذب نیروها و هم از جهت خدمات اجتماعی گلایه‌مند هستیم، در حالی‌که بیشترین آلودگی پتروشیمی مسجدسلیمان نصیب مردم لالی می‌شود.

آلودگی پتروشیمی مسجدسلیمان سهم مردم لالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از لالی، حجت‌الاسلام محمد گرمسیری امام جمعه لالی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه در مصلای این شهر با گرامیداشت روز پتروشیمی اظهار کرد: یک پتروشیمی در نزدیکی شهرستان داریم که اگر نگوییم در جذب نیرو به مردم لالی ظلم کرده اما در حق این مردم اجحاف کرده است.

وی در ادامه بیان کرد: این چیز بدی است که امروزه متاسفانه در بعضی جاها اتفاق می‌افتد و حرف اول را پارتی می‌زند و کسی که پارتی ندارد استخدام نمی‌شود.

امام جمعه لالی تصریح کرد: ما از پتروشیمی هم از بابت جذب نیروها و هم از جهت خدمات اجتماعی گلایه‌مند هستیم.

وی تاکید کرد: در حالی‌که بیشترین آلودگی پتروشیمی مسجدسلیمان نصیب مردم لالی می‌شود و جاده‌ای که بیشترین استفاده را مردم لالی از آن دارند توسط تریلی‌های پتروشیمی شلوغ شده و جان مردم ما و همه مسافران این مسیر را به خطر انداخته است.

گرمسیری خاطرنشان کرد: تعریض جاده به عنوان خدمات اجتماعی یکی از مواردی است که امیدواریم پتروشیمی و مسؤولان آن با درآمدهای میلیاردی روزانه، توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول