اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

دیدار صمیمانه دانشجویان از مادران آسایشگاه سالمندان

خانم مبینا نورزیانی مسوول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی گفت: دانشجویان بسیجی با اهدا گل و هدیه سعی در ایجاد لبخند بر لب مادران آسایشگاه سالمندان و پاسداشت مقام مادر داشتند.

دیدار صمیمانه دانشجویان از مادران آسایشگاه سالمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه خانم مبینا نورزیانی مسوول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت زهرا(س) اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت و پاسداشت مقام زن و مادر، دانشجویان بسیجی این دانشگاه از آسایشگاه سالمندان مهرورزان بازدید کردند و تلاش شد لبخندی به لب مادران همشهری‌مان بیاوریم.

وی افزود: ازآنجاکه افراد حاضر در این آسایشگاه اکثراً از مادرانی هستند که به علت‌های مختلف در این آسایشگاه زندگی می‌کنند و به دلیل نیاز ایجاد جهت تقویت روحی و ایجاد فضای شادی و نشاط برای این مادران کهن‌سال این تصمیم به این سنت حسنه گرفته شد

مسوول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی تصریح کرد: با ورود دانشجویان بسیجی به آسایشگاه سالمندان ساعاتی به‌یادماندنی برای خودمان و مادران همشهری ثبت شد که اشک و لبخند دوستان چاشنی این بازدید بود.

وی ادامه داد: در پایان با اهدا گل و هدیه، دل‌خوشی هرچند کوچکی در دل مادرانمان مهمان کردیم، به امید لبخند همیشگی تمام مادران سرزمینم ایران.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول