اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برگزاری نخستین رویداد صدرا در دانشگاه آزاد شهرکرد

دبیر شورای برگزاری رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین رویداد صدرا در چهارمحال و بختیاری با شعار صنعت، دانشگاه و اشتغال با هدف جذب کارآموز و معرفی دانش‌آموختگان به صنایع اسفندماه امسال در این واحد آموزشی برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین رویداد صدرا در دانشگاه آزاد شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، پژمان فاضلی گفت: نخستین رویداد صدرا در چهارمحال و بختیاری با شعار صنعت، دانشگاه و اشتغال با هدف جذب کارآموز و معرفی دانش‌آموختگان به صنایع اسفندماه امسال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار می‌شود.

 دبیر شورای برگزاری رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مهارت‌افزایی دانشجویان، ارتباط تعاملی و مستمر دانشگاه با صنایع، اتصال حلقه آموزش، کارآفرینی و اشتغال، ایجاد فرصت اشتغال و مهارت‌آموزی دانشجویان و معرفی دانش‌آموختگان دانشگاه به بنگاه‌های اقتصادی و استفاده از خبرگان صنعت و خدمات به عنوان مدرسان مهارتی در دانشگاه از مهمترین اهداف اجرای طرح صدراست.

وی افزود: با اجرای رویداد صدرا، فرصت‌های بزرگی برای کارآفرینی در کشور به وجود می‌آید که منجر به تولید ثروت برای صاحبان کسب و کار می‌شود و دانشجویان و نخبگان کشور باید از این فرصت‌ها برای تولید ثروت هم برای خود و هم برای کشور استفاده کنند. 

فاضلی با تأکید بر لزوم ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت، عنوان کرد: هر چه این ارتباط بیشتر و شرایط مساعدتری برای اتصال این ۲ حوزه فراهم شود وضعیت بهتری برای اشتغال جوانان تحصیل کرده و جویای کار فراهم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رویداد صدرا به صورت عمومی و با حضور صنایع و شرکت‌های مختلف، ۱۳ تا ۱۵ اسفندماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار می شود.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول