اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

برگزاری «روز سربیشه» سبب امیدآفرینی می‌شود

فرماندار سربیشه گفت: برگزاری برنامه‌ها و مراسمات مختلف در روز شهرستان سربیشه سبب امیدآفرینی اجتماعی می‌شود.

برگزاری «روز سربیشه» سبب امیدآفرینی می‌شود

 محمدرضا لکزایی، فرماندار سربیشه امروز در جلسه برنامه‌ریزی نکوداشت روز  این شهرستان اظهار داشت: برای برگزاری تمامی برنامه‌ها و مراسمات حتی مراسمات و برنامه‌های روز شهرستان، مردم محوریت کار را داشته باشند و پای کاری بودن مردم نیز بر غنا و اثرگذاری برنا‌مه‌ها می‌افزاید.

وی با بیان اینکه شهرستان سربیشه از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی در حوزه‌های مختلف برخوردار است افزود: سعی داریم در مراسمات روز شهرستان این قابلیت‌ها را بیشتر برای مردم بویژه استان و کشور بازگو و تبیین کنیم.

وی با اشاره به برگزاری مراسم‌محوری یادواره شهدای کربلای ۵ شهرستان افزود: روز شهرستان به مناسبت تشییع همین شهدا نامگذاری شده و با مدد گرفتن از این بزرگواران ان شاءالله مراسمی شایسته با حضور مهمانان کشوری برگزار خواهیم کرد.

فرماندار سربیشه یادآور شد: سال گذشته فرمانداری محوریت برنامه‌ها را بر عهده داشت ولی امسال ظرفیت عظیم مردمی پای به میدان می‌گذارند و در هر سه بخش با محوریت خود مردم برنامه‌های مختلفی در روز شهرستان برگزار می‌شود.

لکزایی بیان داشت: هدف ما از برگزاری روز شهرستان و اجرای برنامه‌ها و مراسمات مختلف، امیدآفرینی و رضایت‌مندی عمومی، ایجاد فضای شاد توان با همبستگی و معرفی شهرستان است که مقدمه‌ای برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری بهتر برنامه ها تمامی مدیران و طرفیت‌های داخلی شهرستان باید پای کار آورده شود و از توان بومی در هر زمینه‌ای استفاده شود

برگزاری تور رسانه‌ای به مناسبت روز سربیشه

روح‌الله نوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سربیشه هم در این جلسه اطهار داشت: امسال با توجه به تجربه سال گذشته باید نقاط قوت برنامه‌های برگزار شده روز شهرستان را باید برجسته و نقاط منفی و کاستی‌ها را به حداقل و از بین ببریم.

 وی با بیان اینکه این برگزاری برنامه‌های شایسته درخواست بحق مردم شهرستان است، افزود: با برنامه‌ریزی و تدوین و اتخاذ تدابیر لازم می‌بایست روز شهرستان را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم تا امیدآفرینی و رضایت‌مندی عمومی حاصل شود.

معاون فرماندار سربیشه با اشاره به برگزاری تور رسانه‌ای با حضور خبرنگاران استانی و شهرستانی به مناسبت روز شهرستان افزود: برنامه‌ریزی شده تا خبرنگاران و اصحاب رسانه استانی و شهرستانی از جاذبه‌های طبیعی، اماکن تاریخی و گردشگری، صنایع دستی، ظرفیت‌های معدنی و کشاورزی و دیگر مزیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان در هر سه بخش مرکزی، مود و درح بازدید داشته باشند.

نوری بیان داشت: اطلاع‌رسانی در زمینه برنامه‌های روز شهرستان در سطح ادارات، مدارس، سطح شهرها و روستاها (از طریق شهرداری، شورای اسلامی، دهیاری) انجام‌ می‌شود و فضای مجازی شهرستان نیز در این زمینه به طور لحظه‌ای و بروز آگاهی‌بخشی نیز خواهد داشت‌.

وی از برگزار شدن برنامه‌های محوری در هر سه بخش شهرستان خبر داد و گفت: در بخش مود دعای ندبه پخش زنده با مداح و سخنران کشوری، در بخش درح نیز برنامه‌ محوری دیگری و در بخش مرکزی و مرکز شهرستان یادواره شهدای کربلای ۵، نمایشگاه توانمندی و ظرفیت‌ها، جشنواره غذا، نواختن زنگ روز شهرستان، همایش بزرگ قهرمانان تولید، جشن و اختتامیه را با حضور مهمانان کشوری نیز برگزار خواهیم کرد.

معاون فرماندار سربیشه خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی، نشست‌های مختلف و برگزاری مسابقات ورزشی و کتابخوانی و فرهنگی نیز برای روز شهرستان پیش‌بینی شده است.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول