اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اضافه‌شدن «زیرکوه» به فهرست خدمات دهی بنیاد علوی در خراسان‌جنوبی

مدیربنیاد علوی در خراسان‌جنوبی گفت: امسال زیرکوه به فهرست مناطق خدمات دهی بنیاد در استان اضافه شد و تا 3 سال، پروژه های مختلفی در این شهرستان اجرایی می شود.

اضافه‌شدن «زیرکوه» به فهرست خدمات دهی بنیاد علوی در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، هاشم صلاحی، مدیر بنیاد علوی در خراسان جنوبی امروز در دیدار با هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان  به ضعف مدیران اقتصادی به ویژه بخش خصوصی، در زمینه ارتباط با رسانه ها و اطلاع رسانی اشاره و برگزاری جلسه مشترک با معاون اقتصادی استاندار، طرح این موضوع و راهکار را مطرح کرد.

وی افزود: با وجو اقدامات و فعالیت های انجام شده، متاسفانه برای اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه از این پروژه های و اقدامات، خوب کار نشده است. 

وی روند شکل گیری فعالیت های بنیاد علوی در استان را تشریح کرد و ادامه داد: این مجموعه ، بار محرومیت زدایی را بر دوش می کشد. بنیاد علوی در زمینه های مختلف از جمله عمرانی، درمانی، اشتغال ، معیشت، زیرساخت و .... فعالیت می کند. 

مدیربنیاد علوی در خراسان جنوبی  با بیان این که ۷۵ نقطه در کشور، هدف تمرکز خدمات رسانی بنیاد علوی است افزود: منطقه درمیان اولین هدف خدمت رسانی بنیاد در خراسان جنوبی بود که در چند سال گذشته، ۱۶۰ میلیارد تومان تسهلات و کمک در زمینه های مختلف در این منطقه هزینه شده است.

صلاحی ادامه داد: پس از ۳ سال خدمت رسانی بنیاد علوی، افزایش دلبستگی ساکنان آن به نظام و رهبری مشهود است و به لحاظ انقلابی گریی وکنش گری همراهی مردم درمیان افزایش یافته است. 

وی شهرستان خوسف را دومین مقصد خدمت رسانی بنیاد علوی در استان معرفی کرد که از سال قبل اجرای پروژه های مختلف ،در این منطقه شروع شده است و امسال زیرکوه به فهرست مناطق خدمت دهی بنیاد در خراسان جنوبی اضافه شده است و تا سه سال، پروژه های مختلفی در این قسمت از استان اجرایی می شود. 

مدیربنیاد علوی در خراسان جنوبی با اشاره به اختیارات بنیاد در خراسان جنوبی، برای همکاری با اصحاب رسانه وخانه مطبوعات قول مساعد داد.

محمود حیدری، مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان جنوبی هم به مشکلات رسانه های استان اشاره کرد و گفت: با توجه به مسایل و دغدغه های اقتصادی و آثار آن در حذف رسانه ها به حمایت بیشتر از این قشر نیاز است. 

وی مشکلات رسانه ها به ویژه نشریات را بیان و اضافه کرد: در صورت توجه به پیوست رسانه ای پروژه ها و عملی شدن این تصمیم و گفته سخنگوی دولت ، بخشی از مشکلات مالی رسانه ها برطرف می شود. وی همچنین اعطای تسهیلات قرض الحسنه و خدمات مناسب به اصحاب رسانه را پیشنهاد داد.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول