اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مدیران پتروشیمی در توسعه شهری و مسئولیت‌های اجتماعی مؤثرتر عمل کنند

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) گفت: انتظار مردم از مدیران صنعت پتروشیمی این است که در توسعه شهری و مسئولیت‌های اجتماعی موثرتر و فعال‌تر عمل کنند.

مدیران پتروشیمی در توسعه شهری و مسئولیت‌های اجتماعی مؤثرتر عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر امام خمینی(ره)، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: هشتم دی‌ماه روز صنعت پتروشیمی را به همه صنعتگران این صنعت مهم و راهبردی در توسعه و اقتدار کشور تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی در ادامه بیان کرد: از تلاش‌های شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر مدیران، مهندسان و کارکنان صنعت پتروشیمی تقدیر و تشکر می‌کنم.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) در ادامه برخی از خواسته‌های مردم از صنعت پتروشیمی را برشمرد و تصریح کرد: انتظار مردم از مدیران صنعت پتروشیمی این است که در توسعه شهری و مسئولیت‌های اجتماعی موثرتر و فعال‌تر عمل کنند.

عبادی خاطرنشان کرد: در حوزه اشتغال نیز باید در موضوع صنعت پایین‌دستی نقش‌آفرینی کرده و از این ظرفیت عظیم غافل نشوند چرا که یکی از انتظارات رهبر معظم انقلاب اسلامی جلوگیری از خام‌فروشی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول