اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تقویت زیرساخت های آبرسانی به شهرستان های مهر و لامرد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب فارس گفت: برای عبور مطلوب از فصول گرم در شهرستانهای مهر و لامرد این استان ، زیر ساخت های آبرسانی آنان تقویت شده است.

تقویت زیرساخت های آبرسانی  به شهرستان های مهر و لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی جان صادق پور در نشست با فرمانداران شهرستان های مهر و لامرد، ضمن بررسی تخصصی مسائل مربوط به آبرسانی شهری و روستایی، افزود: در دو سال گذشته اقدامات موثر زیادی در حوزه آبرسانی به شهرها و روستاهای استان انجام شده و امروز حتی در دور افتاده ترین نقطه استان نیز نگرانی ها در بخش تأمین آب شرب به حداقل ممکن رسیده که نشانگر گستردگی فعالیت های شرکت آبفا فارس در ترمیم زیرساخت های آبرسانی است.

به گفته او، با توجه به عدم بارندگی کافی در استان فارس طی ماه های اخیر، تلاش شده است تا با اجرای پروژه های موثر و ترمیم زیر ساخت های آبرسانی در شهر ها و روستاها، به ویژه مناطق آسیب پذیر استان، دغدغه های این بخش به حداقل برسد.

وی خاطر نشان کرد: در شهرستان های مهر و لامرد نیز پیش بینی می شود که تابستان سختی پیش رو باشد، به همین منظور با بررسی منطقه و کارشناسی شرایط احتمالی پیش رو، در این دو شهرستان نیز پروژه های زیر بنایی و مناسب طراحی شده که در حال اجرا است.

رئیس هیأت مدیره شرکت آبفا فارس به طرح مطالعاتی جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب شهر لامرد نیز اشاره کرد و اظهار کرد: مطالعه طرح صورت گرفته و مراحل اخذ ماده ۲۳ در حال انجام است.

فرمانداران شهرستان های مهر و لامرد نیز نیازمندی های حوزه آبرسانی در شهرستان های مهر و لامرد را اعلام و در خصوص همکاری به منظور جذب اعتبارات مورد نیاز نیز قول مساعد دادند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول