اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

حماسه ۹ دی برخاسته از پیوند عمیق مردم با ولایت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سربیشه گفت: حماسه ۹ دی برخاسته از پیوند عمیق مردم با ولایت، نظام و آرمان‌های والای انقلاب است.

حماسه ۹ دی برخاسته از پیوند عمیق مردم با ولایت است

به  گزارش خبرگزاری فارس از سربیشه، روح‌الله نوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار این شهرستان امروز در جلسه برنامه‌ریزی هفته مقاومت و حماسه ۹ دی اظهارداشت: در حقیقت حماسه ۹ دی برخاسته از پیوند عمیق مردم با ولایت و رهبری و میثاقی دوباره با آرمان‌های انقلاب است که دشمنان نظام از این موضوع خشمگین بوده و هستند.

وی با بیان اینکه امسال مراسم سالگرد حماسه ۹ دی را پر شورتر از سال‌های گذشته برگزار خواهیم کرد افزود: با وجود توطئه‌های و دسیسه‌های مستمر دشمنان، حضور حماسی و پر شور مردم شهرستان در برنامه‌ها بار دیگر آنها را مأیوس و ناامید خواهد کرد و همانند حضور حماسی ۹ دی ماه سال ۸۸ خط بطلانی بر تمامی برنامه‌های دشمنان خواهیم کشید.

معاون فرماندار سربیشه یادآور شد: دشمن از بصیرت، ولایت‌مداری و در صحنه بودن مردم در هراس است و مداوم برای ضربه‌زدن به نظام و انقلاب اسلامی تلاش می‌کند.

نوری اضافه کرد: برای گرامیداشت حماسه ۹ دی مراسم و اجتماع محوری را با حضور تمامی اقشار مردم، مدیران و کارکنان در محل مهدیه شهر سربیشه ساعت ۱۰ صبح روز شنبه نهم دی ماه برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به ۱۳دی سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی افزود: پیشرفت مقاومت و طوفان الاقصی نتیجه میدان‌داری سردار سلیمانی است و سردار دلها نه تنها در عرصه نبرد بلکه در عرصه ولایتمداری و مقاومت هم مرد میدان بود.

معاون فرماندار سربیشه با بیان اینکه برای هفته مقاومت شهرستان برنامه‌های متنوع و مطلوبی پیش‌بینی و اجرایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: دستگاه های ذیربط با برنامه‌ریزی و مناسب‌سازی فضای‌های مختلف شهرستان نسبت به برگزاری باشکوه برنامه‌های این ایام اهتمام ویژه داشته باشند.

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول