اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی عنوان شد

تشریح زمان و مکان برگزاری مراسم حماسه 9 دی در خراسان شمالی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی زمان و مکان برگزاری مراسم حماسه 9 دی در این استان را اعلام کرد.

تشریح زمان و مکان برگزاری مراسم حماسه 9 دی در خراسان شمالی

حجت‌الاسلام محمد علی سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: برنامه محوری سالروز حماسه 9 دی در بجنورد ساعت 9 صبح در میدان شهید برگزار و شرکت‌کنندگان در این مراسم همزمان با سر دادن شعارهایی علیه فتنه، به منظور استماع بیانات سخنران محوری مراسم به سمت مسجد انقلاب حرکت خواهند کرد.

کوثری گفت: این مراسم در شیروان در سالن ورزشی 9 دی برگزار خواهد شد و احتمالا نماینده مردم شاهرود و یا امام جمعه شیروان سخنران این مراسم باشند.

وی با اشاره به اینکه دو مراسم محوری برای 9 دی اسفراین تدارک دیده شده است، تصریح کرد: صبح این روز اجتماع مردم ولایتمدار و انقلابی اسفراین را در سالن شهید رخشی خواهیم داشت و همچنین بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ولی عصر(عج) مردم گرد هم خواهند آمد که سخنران این مراسم، امام جمعه اسفراین و همچنین یکی از اساتید و فضلای حوزه علمیه مشهد خواهند بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی همچنین سخنران مراسم سالروز 9 دی در آشخانه مرکز شهرستان مانه و سملقان را حجت‌الاسلام عباسعلی احمدزاده عنوان کرد و یادآور شد: وی بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع این شهر سخنرانی خواهند داشت.

وی همچنین مراسم محوری حماسه 9 دی در شهرستان مرزی راز و جرگلان را کانون شهید رجایی اعلام کرد و گفت: سخنران این مراسم امام جمعه آشخانه پیش‌بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی محل آیین گرامیداشت حماسه 9 دی در شهرستان جاجرم را مسجد صاحب الزمان(عج) عنوان کرد و افزود: سخنران محوری این مراسم حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی امام جمعه بجنورد است.

وی درباره مراسم 9 دی در شهرستان فاروج و سخنران محوری این مراسم هم بیان داشت: مراسم محوری این روز در مسجد جامع فاروج در ساعت 9 و 30 دقیقه برگزار می‌شود که سخنران این مراسم سردار سید حسن مرتضوی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خواهند بود.

سالاری خاطرنشان کرد: مراسم حماسه بزرگ 9 دی در شهرستان گرمه هم در مسجدالحسین بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی امام جمعه این شهر برگزار خواهد شد.

وی گفت: مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی به مناسبت این روز در سایر شهرها و بخش‌های این استان هم با حضور مردم همیشه در صحنه و انقلابی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/63002/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول