اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

سند تحول کاهش آسیب‌های اجتماعی به زودی در چهارمحال و بختیاری تدوین می‌شود

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: سند تحول کاهش آسیب‌های اجتماعی به زودی با همکاری بنیاد نخبگان در استان تدوین می‌شود.

سند تحول کاهش آسیب‌های اجتماعی به زودی در چهارمحال و بختیاری تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، شهرام خواجوی شامگاه امروز در نشست نخبگان با استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طرح تشکیل هیات اندیشه‌ورز فرهنگی و اجتماعی حدود چهار سال قبل از سمت وزارت کشور ابلاغ شد اما از سال گذشته جلسات این هیات به صورت مستمر تشکیل شده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهداف هیات اندیشه‌ورز فرهنگی و اجتماعی، ادامه داد: شناخت و مهندسی مسائل اجتماعی، به کارگیری صاحب‌نظران در مسائل اجتماعی و آسیب‌شناسی اجتماعی از جمله اهداف این هیات است.

وی افزود: ایجاد تغییر و تحولات بدون توجه به شرایط ملی و محلی باعث بروز آسیب‌هایی از جمله کاهش نرخ رشد جمعیت، افزایش سالمندی و بروز آسیب‌های اجتماعی نوپدید در سراسر کشور و چهارمحال و بختیاری شده است.

خواجوی اضافه کرد: تا کنون ۱۶ جلسه با صاحب‌نظران اجتماعی شهرها و روستاهایی که در معرض آسیب‌های اجتماعی است برگزار شده است.

وی بیان کرد: سند تحول کاهش آسیب‌های اجتماعی به زودی با همکاری بنیاد نخبگان در استان تدوین می‌شود.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول