اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ضرورت تبیین اهمیت پرداخت زکات و آثار آن در زندگی

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر تبیین اهمیت پرداخت زکات و آثار آن در زندگی افراد، گفت: فرهنگ‌سازی در زمینه پرداخت زکات نیازمند تلاش بیشتری است.

ضرورت تبیین اهمیت پرداخت زکات و آثار آن در زندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام عصر امروز در جلسه شورای زکات و نماز چهارمحال و بختیاری گفت: گزارش‌های ارائه شده در این نشست پیرامون زکات نشان از تحرک و فعالیت در این عرصه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی در این زمینه، افزود: تا کنون فرهنگ‌سازی در زمینه پرداخت زکات مورد توجه قرار گرفته است اما همان گونه که در گذشته بیان شده نیازمند تلاش بیشتری است.

وی جمع‌آوری و توزیع زکات پرداختی توسط مردم استان را در درجه دوم اهمیت این واجب الهی عنوان و خاطرنشان کرد: نخست باید فرهنگ پرداخت زکات میان مردم تبیین شود.

نکونام اضافه کرد: در زمینه زکات واجب نیز مردم باید با آثار آن آشنا شوند و اطلاع داشته باشند در صورت عدم پرداخت دچار خسارت می‌شوند و در حقیقت حقوق دیگران را پایمال می‌کنند.

وی با اشاره به خرید و توزیع گندم از محل زکات واجب و کفارات توسط کمیته امداد استان، اضافه کرد: این اقدام خوب است اما بهتر می‌شود اگر تبدیل به نان شود و به دست نیازمندان برسد.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول