اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مردم چهارمحال و بختیاری بیش از ۲۴ میلیارد تومان زکات پرداخت کردند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون مردم استان بیش از ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات در قالب زکات مستحب، واجب و فطریه و کفارات به این نهاد پرداخت کرده‌اند.

مردم چهارمحال و بختیاری بیش از ۲۴ میلیارد تومان زکات پرداخت کردند

جاسم محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون مردم چهارمحال و بختیاری بیش از ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات در قالب زکات مستحب، واجب و فطریه و کفارات به کمیته امداد پرداخت کرده‌اند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان رسیده و یا در امور عام‌المنفعه مصرف شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به برگزاری جشنواره استانی زکات در سال گذشته، افزود: این برنامه آثار و برکات فراوانی داشت که امیدوار هستیم با برگزاری جشنواره‌های شهرستانی نیز گام‌های موثری در زمینه ترویج فرهنگ پرداخت زکات برداشته شود و نیازمندان از آن بهره‌مند شوند.

در ادامه وی ضمن دعوت از خیران و نیکوکاران جهت واریز کمک‌های نقدی در راستای آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد، افزود: ادارات کمیته‌ امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰/ض

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول