اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

سکته قلبی 2 نفر در دربی امروز مشهد!

مدیرعامل تیم فوتبال سفیدجامگان گفت: به علت حواشی بازی امروز تیم ما در مقابل تیم شادکام 2 نفر از عوامل تیم ما سکته قلبی کردند.

سکته قلبی 2 نفر در دربی امروز مشهد!

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ظهر امروز دو تیم مشهدی سفید جامگان و شادکام در چارچوب مرحله اول لیگ سه فوتبال ایران در ورزشگاه ثامن الائمه به مصاف هم رفتند که این دیدار نیمه اتمام ماند.

۲۰ دقیقه از آغاز این دیدار گذشته بود که عوامل تیم فوتبال شادکام به ناظر داوری اعلام کردند که آمبولانس داخل ورزشگاه دستگاه شوک همراه ندارد و با تصمیم داور، بازی متوقف شد. بعد از دقایقی آمبولانس دیگری به ورزشگاه ثامن آمد که آن هم به علت اینکه ۲ نفر در محل استادیوم ثامن الائمه دچار سکته قلبی شده بود از ورزشگاه خارج می شود و بعد از حدود یک ساعت توقف بازی، تیم شادکام در حالی که تیم سفیدجامگان در زمین بازی بود تصمیم به خروج از زمین گرفتند تا بازی نیمه اتمام بماند. 

صادق صادقی، مدیرعامل تیم فوتبال سفیدجامگان در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در بازی امروز ما ابتدا نمی دانستیم که دستگاه شوک در آمبولانس نیست و بعد از متوقف شدن بازی توسط داور از این ماجرا مطلع شدیم و بلافاصله تماس گرفتیم بعد از حدود ۲۰ دقیقه دستگاه شوک به ورزشگاه رسید اما ناظر بازی قصد داشت از دستگاه شوک عکس بگیرد و راننده آمبولانس اعلام کرد که به علت اینکه ما ارگان دولتی هستیم اجازه تصویربرداری وجود ندارد و ناظر بازی هم به همین علت بازی را متوقف کرد.

بر اساس قانون این دیدار باید مجدد برگزار شود

وی در ادامه افزود: ما تمام تلاش خودمان را انجام دادیم که این بازی برگزار شود و ما شرمنده هواداران شدیم که به ورزشگاه آمدند و می خواستند بازی پاک را تماشا کنند. در این ماجرا ما هم مقصر بودیم اما نباید تیم شادکام اینقدر حساس می شدند. با توجه به اینکه داور سوت آغاز این دیدار را زده است و بعد از ١۵ دقیقه این بازی متوقف شده است، بر اساس قانون این بازی باید مجدد برگزار شود. 

ناظر بازی، مقصر اصلی حواشی امروز

صادقی با بیان اینکه مقصر اصلی این اتفاقات ناظر بازی است، عنوان کرد: ناظر بازی باید ابتدای برگزاری این دیدار می رفت و چک می کرد که ببیند دستگاه شوک وجود دارد یا خیر. فشاری که عوامل تیم شادکام به تیم داوری وارد کرد باعث شد تا تیم داوری از بازی بیرون بروند.

مدیرعامل تیم فوتبال سفیدجامگان گفت: ۲ نفر از کادر تیم ما به علت حواشی  به وجود آمده در بازی امروز متاسفانه سکته قلبی کردند و به بیمارستان اعزام شدند. 

وی در پایان افزود: بعد از سال ها هواداران علاقه مند به فوتبال برای تماشای بازی به ورزشگاه آمدند که متاسفانه کادرفنی تیم شادکام جو بازی را تغییر دادند و به تماشاگران نیز رحم نکردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول