اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

سرمربی نیان الکترونیک: جوانی تیم، کار دستمان داده است

سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد گفت: امسال بازیکنان جوان به تیم ما اضافه شده اند و در ست های پنجم که اهمیت بالایی دارد جوانی تیم کار دستمان داده است و سعی خواهیم کرد این موضوع را از ذهن بازیکنان خارج کنیم.

سرمربی نیان الکترونیک: جوانی تیم، کار دستمان داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حامد صمدی، امشب و بعد از پیروزی تیمش در مقابل تیم چادرملو اردکان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی امروز در مقابل تیم چادرملو اردکان مهم‌ترین بازی دور رفت ما بود. این بازی و بازی آینده در مقابل تیم سایپا که در تهران خواهیم داشت از پر اهمیت ترین بازی های ما در نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال است که خداروشکر بازی با تیم چادرملو را توانستیم پیروز شویم.

 

 

وی در ادامه افزود: حق تیم ما این نیست که در جدول در رتبه های نهم و دهم بایستیم و اصلا فکرش را هم نمی کردم که پوریا یلی به یک مصدومیت بدموقع دچار شود و در پست پشت خط زن دست تیم ما خالی شد. حضور پوریا یلی در ترکیب تیم ما برای نیم فصل دوم خواهد بود.

سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد افزود: ما برای نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال برنامه ریزی که کرده بودیم پیروزی در ٧ الی ٨ بازی بوده که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. برای نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال قول می دهم که شرایط تیم ما در پایان مسابقات از سال گذشته هم بهتر خواهد بود.

وی در خصوص اینکه تیم نیان الکترونیک در اکثر بازی ها در ست های پنجم بازی را واگذار می کند، خاطرنشان کرد: امسال بازیکنان جوان به تیم اضافه شده اند و در ست های پنجم که اهمیت بالایی دارد جوانی تیم کار دستمان داده است و سعی خواهیم کرد این موضوع را از ذهن بازیکنان خارج کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول