اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

انتخابات مجلس برای کشور مهم و حیاتی است

رئیس شورای وحدت استان زنجان با بیان اینکه انتخابات مجلس برای کشور مهم و حیاتی است، گفت: باید برای انتخابات 11 اسفند شورای وحدت و ائتلاف وحدت و همدلی داشته و در کنار برای انتخاباتی با شکوه تلاش کنند.

انتخابات مجلس برای کشور مهم و حیاتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام مهدی بیگ محمدی، رئیس شورای وحدت استان زنجان در دیدار اعضای شورای وحدت و ائتلاف استان با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان با اشاره به اهمیت انتخابات 11 اسفند اظهار داشت: دو انتخابات مهم و حساس در 11 اسفند در کشور برگزار خواهد شد.

رئیس شورای وحدت استان زنجان با بیان اینکه انتخابات مجلس برای کشور مهم و حیاتی است، افزود: باید برای انتخابات 11 اسفند شورای وحدت و ائتلاف وحدت و همدلی داشته و در کنار برای انتخاباتی باشکوه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه همه باید برای برگزاری انتخابات با شکوه و با حضور گسترده مردم تلاش کنند، تصریح کرد: باید برای انتخابات مجلس شورای اسلامی دنبال کسانی باشیم که دلسوز نظام و انقلاب باشند و برای آبادانی کشور تلاش کنند.

بیگ محمدی با بیان اینکه نباید دنبال کسانی باشیم که بعد از حمایت و انتخاب به‌عنوان نماینده حتی تلفن ما را هم پاسخ ندهد و همه چیز را فراموش کند، تصریح کرد: باید دنبال کسانی باشیم که برای شهر زنجان تلاش و در راستای آبادانی استان تلاش کنند.

رئیس شورای وحدت استان زنجان با بیان اینکه اگر کسی قرار است به‌عنوان کاندیدای مورد حمایت ما انتخاب شود باید از او برای توسعه و آبادانی شهر برنامه بخواهیم، ادامه داد: باید انتظارات و خواسته‌ها به افراد گفته شود تا آنها برای مجلس برنامه داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید برای رضای خدا تلاش کنیم و آن‌شاءالله آن چیزی که اتفاق افتاد حتماً رضای خدا نیز در آن است، اظهار داشت: باید در راستای رضای امام و شهدا گام برداریم.

وی با بیان اینکه وقتی ۲۸۰ شهید می‌آید یعنی هنوز در جنگ هستیم و باید برای کشور تلاش کنیم، گفت: باید بدانیم دشمنان به دنبال فرصت هستند تا ضربه بزنند و باید با حضور باشکوه در انتخابات دشمنان را مأیوس کنیم.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول