اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

همبستگی قوای سه گانه ضامن توسعه کشور است

رئیس شورای ائتلاف استان زنجان همبستگی قوای سه‌گانه را ضامن توسعه کشور دانست و گفت: عدم حضور در پاس صندوق‌های رای تخریب اقتدار ملی محسوب می‌شود و در این میان باید قدرت گرفتن جریان غرب گرا را هم مانع شد.

همبستگی قوای سه گانه ضامن توسعه کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیخانی، رئیس شورای ائتلاف استان زنجان امروز در دیدار اعضای شورای وحدت و ائتلاف استان با آیت‌الله خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات را نیازمند حضور همه مردم در صحنه دانست و اظهار کرد: باید دست در دست هم اقدام به عرضه متغیرها و مؤلفه‌ها به مردم کرد تا ضمن آگاهی‌بخشی زمینه حضور حداکثری در انتخابات هم فراهم شود.

رئیس شورای ائتلاف استان زنجان با تاکید بر اینکه تأثیرگذاری نظام جمهوری اسلامی در نظام بین‌الملل بر کسی پوشیده نیست، افزود: در این راستا باید چرایی مشارکت در انتخابات برای مردم تبیین شود تا مشخص شود حضور در انتخابات تکلیف است تا زمینه پشتیبانی قوی برای نظام محقق شود.

وی با بیان اینکه باید از نظام دفاع و آن را تقویت کرد، تصریح کرد: مأیوس کردن دشمن تکلیف ما است که با همه توان در صدد القای ناامیدی در بین مردم است.

علیخانی با اذعان به مشکلات موجود در جامعه ابراز کرد: حل این مشکلات نیازمند کمک به انتخاب افراد اصلح در نمایندگی مجلس شورای اسلامی است.

رئیس شورای ائتلاف استان زنجان با تاکید بر پایداری امنیت موجود در کشور و نظام جمهوری اسلامی ادامه داد: خدشه به این مهم، بر سایر امور هم تأثیر خواهد شد، لذا تقویت امنیت باید در دستور کار قرار گیرد.

وی همبستگی قوای سه‌گانه را ضامن توسعه کشور دانست و ادامه داد: عدم حضور در پای صندوق‌های رای تخریب اقتدار ملی محسوب می‌شود و در این میان باید قدرت‌گرفتن جریان غرب‌گرا را هم مانع شد.

علیخانی تقویت هم‌صدایی را در سطح جامعه مورد تأکید کرد و گفت: دغدغه‌مند کردن جامعه و شناخت جریان‌های سیاسی و آگاهی بخشی به امت اسلامی از راه‌کارهای کمک به وحدت در سطح جامعه است.

رئیس شورای ائتلاف استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر معرفی امریکا و منافقان به عنوان دشمنان نظام اسلامی کار سختی نیست، ادامه داد: معرفی افرادی که نان انقلاب را خورده و در این کشور نفس می‌کشند و از مواهب آن برخوردار هستند ولی علیه همین نظام صحبت می‌کنند باید در دستور کار قرار گیرد تا قدرت تشخیص مردم افزایش یابد.

وی کاهش مشارکت و دوقطبی‌سازی را از اهداف دشمن دانست و افزود: باید متوجه بود که دشمن از جریان غرب‌گرا در کشور حمایت می‌کند که باید نسبت به این مهم در بین مردم روشنگری کرد.

علیخانی ورود ثروت را از خطرات مهم متوجه انتخابات اعلام کرد و افزود: استفاده از قدرت که در استان ما هم دیده می‌شود هم باید شناسایی و مانع شد و در این میان تلاش می‌شود که در بین دو شورای ائتلاف و وحدت تشتت آرا ایجاد کند.

رئیس شورای ائتلاف استان زنجان ادامه داد: تاکنون 67 نفر از کاندیداهای نمایندگی مجلس در استان زنجان درخواست حمایت کردند از شورای ائتلاف را کرده‌اند که آمار قابل‌توجهی است، لذا ورود به این عرصه نیازمند کار شبانه‌روزی است.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول