اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اختصاص پست برق مختص نهضت ملی مسکن در بجنورد

معاون عمرانی استاندار از اختصاص پست برق در جنوب بجنورد برای پوشش پروژه نهضت ملی مسکن خبر داد

اختصاص پست برق مختص نهضت ملی مسکن در بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی در جلسه بررسی روند اجرایی پروژه‌های پست فوق توزیع اظهار کرد: برای تامین برق نهضت ملی مسکن یک پست در جنوب بجنورد در نظر گرفته شده است که بتواند نهضت ملی مسکن را به صورت کامل پوشش دهد. 

وی گفت: در دو سال اخیر اقدامات خوبی در حوزه برق انجام شده که باعث رشد و توسعه استان بوده به صورتی که کارهایی که ۱۰ تا ۱۵ سال معطل مانده بود در سطح استان به انجام رسید و تمام این اقدامات در دولت سیزدهم صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی افزود: توسعه زیر ساخت برق در استان با ۱۰ پروژه برق در دست اقدام  است و نیازمند اعتباری بالغ بر ۵۸۷ میلیارد تومان می باشد که دو پروژه در مراحل پایانی بوده و تا پایان امسال وارد فاز بهره برداری می گردد.

گفتنی است در این جلسه برق منطقه‌ای گزارش وضعیت موجود پروژه‌های در دست اقدام خراسان شمالی را ارائه و پس از بحث و بررسی تصمیمات لازم اتخاذ شد. 

همچنین مقرر شد در خصوص خط انتقال باقرخان، برق منطقه‌ای، راهداری و کارشناس دفتر فنی استانداری به صورت مشترک بازدید میدانی به عمل آورده و پس از آن  تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول