اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اردوی جهادی نخبگانی کشور در خنداب برگزار شد

رئیس بنیاد نخبگان استان مرکزی گفت: اردوی جهادی نخبگانی کشور به همت بنیاد نخبگان و بسیج دانشجویی استان به مدت سه روز در شهرستان خنداب برگزار شد.

اردوی جهادی نخبگانی کشور در خنداب برگزار شد

وحید طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: اردوی جهادی نخبگانی کشور به همت بنیاد نخبگان و بسیج دانشجویی استان به صورت تخصصی  و با حضور مستعدین برتر از دانشگاه‌های ۵ استان کشور به مدت سه روز در شهرستان خنداب برگزار شد.

وی افزود: در این اردوی جهادی، حدود ۵۰ نفر از مستعدین برتر با حضور در شهر خنداب و روستاهای این شهرستان، به بررسی مسائل این منطقه در عرصه‌های کشاورزی، آموزش و پرورش، عمرانی، پزشکی، بهداشت و درمان، فرهنگی و اجتماعی پرداختند.

رئیس بنیاد نخبگان استان مرکزی گفت: این گروه‌های نخبگانی علاوه بر دیدارهای متعدد با مردم، نخبگان و مسئولین شهرستان، با حضور در عرصه‌های میدانی، مستقیم در جریان واقعیات مسائل قرار گرفته و در جلسات هم‌اندیشی تخصصی به بررسی راه‌حل‌‌ها پرداختند.

طهماسبی گفت: هیئت‌های تخصصی نخبگان پس از جمع بندی مسائل، راهکارهای خود را در قالب طرح‌های عملیاتی به بنیاد نخبگان استان ارایه خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در جریان برگزاری این اردو، فرمانده سپاه روح الله، دستیار استاندار در امر تحول، فرماندار خنداب، معاونین فرمانداری، شهردار، اعضای شورای شهر و بخشداران با حضور در محل استقرار این هیئت‌ها، ضمن خوش آمدگویی به آنها، به گفتگو با ایشان پرداختند.

برگزاری اردوهای جهادی تخصصی نخبگانی با هدف آشنایی نخبگان و مستعدین برتر کشور با واقعیات میدانی، پیوند هر بیشتر و بهتر دانشگاه با جامعه، ارائه راهکارهای علمی و بومی در قالب طرح‌های عملی برای حل مسائل و بالاخره تحقق راهبرد استحکام ساخت درونی جامعه، به عنوان برنامه مشترک بنیاد نخبگان و بسیج دانشجویی استان مرکزی با استقبال خوب نخبگان مواجه شده و می‌تواند در مسیر تحول و‌ پیشرفت استان موثر باشد.

همچنین برگزاری رویدادهای مسئله محور با مشارکت جامعه نخبگانی و فعالان و متخصصین آشنا به مناطق محروم به منظور بهره وری هرچه بیشتر از نتایج این اردو های جهادی و ارائه یک مدل جدید در اردوهای جهادی تخصصی در دستور کار مشترک بسیج دانشجویی استان و بنیاد نخبگان استان قرار خواهد گرفت.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول