اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

استقبال دهه هشتاد‌ی‌ها از پیکر مطهر شهدای گمنام

پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام طی دو روز اخیر در ۱۰ مدرسه اراک تشییع و با استقبال گرم دهه هشتادی‌ها و مردم شهیدپرور اراک همراه بود.

استقبال دهه هشتاد‌ی‌ها از پیکر مطهر شهدای گمنام

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، همزمان با ایام فاطمیه مراسم تشییع شهدای گمنام در ۱۳ مدرسه و ۹ مسجد شهرستان اراک برگزار شد.

 پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام طی دو روز اخیر در ۱۰ مدرسه اراک تشییع و با استقبال گرم دهه هشتادی‌ها و مردم شهیدپرور اراک همراه بود.

 

 پیکر مطهر۲۸۰ شهید گمنام تازه تفحص شده همزمان با این فاطمیه در نقاط مختلف کشور در حال تشییع هستند که سهم استان مرکزی از این شهدا 8  شهید است.

 

 بنیاد شهید کشور۱۶ آذر پیکر هشت شهید گمنام را به استان مرکزی تحویل داد و این شهدا در قالب کاروان از پرندک، زاویه، مامونیه و زرندیه عبور کردند و ۱۷ آذرماه مهمان مردم شهید پرور در ساوه بودند و سپس این کاروان وارد دلیجان، محلات، خمین و شازند شدند و در ادامه این کاروان در ۲۲ آذر در خنداب و کمیجان تشییع شدند.

 این شهدای والامقام روز پنجشنبه ۲۳ آذرماه در فراهان و ساروق و ۲۴ آذر در آشتیان و تفرش تشییع می‌شوند و در نهایت ۲۵ آذر وارد اراک می‌شوند.

 

  مراسم شبی با شهدا شنبه ۲۵ آذر بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه ثارالله اراک و آیین تشییع این شهدای والامقام نیز روز یکشنبه از ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدای این شهر به سمت مصلی بیت‌المقدس برگزار می‌شود.

 

 پیکر مطهر یکی از این شهدا در حوزه علمیه خاتم الانبیا(ص) اراک روز یکشنبه در حوزه علمیه خاتم الانبیا(ص) به خاک سپرده می‌شود.

 

 پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول