اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

فارس میزبان رویداد جام رسانه امید با هدف تحقق سخنان رهبری

دبیر رویداد ملی جام رسانه امید با تقدیر و تشکر از حضور خبرنگاران در این رویداد گفت : اصل رویداد این است که صحبت مقام معظم رهبری در ارتباط با رسانه را جامه عمل بپوشانیم و هدف ما این است که امید آفرینی کرده و شرکت های دانش بنیان را که دیده نشده اند معرفی کنیم.

فارس میزبان رویداد جام رسانه امید با هدف تحقق سخنان رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، نخستین رویداد رسانه‌ای «جام رسانه امید» در فارس در تاریخ ۲ دی ماه با حضور تیم های خبرگزاری ها ، روزنامه و... ، در محل پارک علم و فناوری استان فارس برگزار شد. 

این رویداد رسانه‌ای که با محورهای جهاد تبین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرین برگزار می‌شود، شاخص‌های ارزیابی آن شامل حجم و تعداد انتشار، کیفیت و محتوا، تعداد بازدید ، تعداد اشتراک گذاری محتوا و میزان بازخورد و عکس‌العمل مخاطب است. 
 
ایده پردازی، گزارش مکتوب، خبری، تحلیلی و تحقیقی،  یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس  پوستر و اینفوگرافی، کلیپ موبایلی قالب‌های مسابقه در این رویداد رسانه‌ای است. 
 
محل انتشار آثار تولید شده در رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی  بوده و تیم‌های شرکت ‌کننده در قالب گروه‌های ۳ تا ۵ نفره تا ۲۴ ساعت در این رویداد به رقابت می‌پردازند. 

دبیر رویداد جام رسانه امید ، مهدی آدینه با بیان اینکه در استان فارس 370 رسانه رسمی وجود دارد و این رسانه ها یعنی همه زیر مجموعه ها از جمله فضای مجازی مد نظر است اظهار داشت: طبق ارزیابی های انجام شده در بخش داوری سنجیده می شود و برترین ها و برگزیده ها به سطح کشوری می رود.

شرکت زرین دانه رویان سومین شرکت تولید کننده محصولات بدون گلوتن مناسب بیماران سلیاکی در کشور

در ادامه این رویداد و معرفی شرکت های دانش بنیان مدیرعامل شرکت زرین دانه رویان گفت: هدف تولید محصولات بدون گلوتن مناسب بیماران سلیاکی در سال ۱۳۹۹ تأسیس و به عنوان شرکت فناوری در پارک علم و فناوری فارس مستقر شد. 

وی ادامه داد: تولید محصولات این شرکت پس از مطالعات صورت گرفته از خردادماه ۱۴۰۲ در فضایی به مساحت ۷۰۰ متر مربع در دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز زیر نظر متخصصان صنایع غذایی و اعضای هیات علمی دانشگاه شیراز صورت گرفت.

محبوبه فضائلی با بیان اینکه محصولات بدون گلوتن این شرکت با نام تجاری موگه وارد بازار شده است گفت : گل موگه گیاهی کمیاب معطر با گل‌های کوچک و ظریف است و به همین دلیل اصطلاحا به آن گل برف نیز میگویند به دلیل کمیاب بودن و ظرافت و حساسیت بالای این گل محصولات بدون گلوتن مناسب بیماران سلیاکی این شرکت نیز موگه نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: این واحد تولیدی پس از کاله و سحر سومین شرکت تولید کننده محصولات بدون گلوتن مناسب بیماران سلیاکی در کشور و اولین واحد تولید کننده این محصولات در جنوب کشور است.

افزایش 170 محصول صنعتی در شرکت پژوهشی آبریزان 

محمد هادی شعله نیز در ارتباط با شرکت پژوهشی آبریزان اظهار داشت: فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده ایم و پس از سال ها پژوهش ها و تحقیقات میدانی تولیدات خود را به صورت صنعتی در سال 1388 با برند تجاری میتره به بازار ارائه کرده هم اکنون این شرکت با سال ها تجربه شناخت نیازهای صنایع مختلف تولیدات خود را به بیش از 170 محصول صنعتی افزایش داده است.

وی با بیان اینکه شرکت آبریزان به عنوان یکی از شرکت های دانش بنیان برتر با بیش از 100 نیروی متخصص فعالیت خود را در پارک های علم و فناوری استان فارس انجام می دهد تصریح کرد: مرکز رشد فرآورده های علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکی و شهرک های صنعتی ملوسجان با 3 شعبه در شیراز و تهران و اهواز ادامه دهد.

محمد منفرد در خصوص فعالیت های اصلی شرکت رایان انرژی حکمت پارس گفت: از جمله طراحی و ساخت و تولید سیستم های جرقه زدن صنعتی ، طراحی و ساخت سیستم های احتراق ، طراحی و ساخت انواع پایلوت ها و مشعل های صنعتی و....  
 
همچنین وی در خصوص توانمندی های این شرکت اظهار داشت: تولید محصولات پیشرفته شیمیایی، خدمات فنی و مهندسی و آزمایشگاهی ، عملیات تخصصی رسوب برداری از جمله توانمندی های این شرکت است. 

در ادامه این رویداد نیز چند شرکت دانش بیان دیگر به معرفی شرکت و چگونگی کار خود پرداختند.

و ادامه این رویداد ۲۴ ساعته نیز در روز آینده یکشنبه سوم دی ماه همراه با اختتامیه جشنواره ابوذر موکول شد.

گزارش: آیسا صادقی

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول