اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

جام رسانه امید دغدغه‌های مقام معظم رهبری را جامه عمل می‌پوشاند

دبیر رویداد جام رسانه‌ای امید گفت: در ویژه برنامه جام رسانه امید گرد هم آمدیم تا به دغدغه مقام معظم رهبری مبنی بر امید آفرینی جامه هدف بپوشانیم.

جام رسانه امید دغدغه‌های مقام معظم رهبری را جامه عمل می‌پوشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهدی آدینه در اولین دوره جام رسانه امید استان فارس اظهار کرد:  یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری امید آفرینی در تمامی حوزه‌ها توسط رسانه ها است. 

وی با بیان اینکه دشمن دائما در تلاش بوده تا حس ناامیدی را در بین مردم و نسبت به انقلاب و دستاوردهای آن ایجاد کند عنوان کرد: ما گرد هم آمدیم تا بخشی از دستاوردهای استان فارس را که توسط شرکت های دانش بنیان به وجود آمده معرفی کنیم. 

دبیر رویداد جام رسانه‌ای امید گفت: در این رویداد ۲۴ ساعته شرکت های دانش بنیان استان فارس که تلاش بسیاری کرده اما دیده نشدند را بیشتر معرفی می کنیم تا از سوی مسوولین نیز مورد حمایت قرار گیرند. 

آدینه با اشاره به اینکه ۳۷۰ رسانه رسمی در استان فارس در حال فعالیت هستند، گفت: در این رویداد تمامی پتانسیل‌های رسانه ای پای کار می آیند تا در سه محور جهاد امیدآفرینی،  جهاد خدمت و جهاد تبیین به رقابت بپردازند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: این رویداد تاکنون در 10 استان برگزار شده که  برگزیدگان در سطح ملی به رقابت می پردازند.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول