اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افتتاح مرکز نگهداری و درمان اعتیاد مازندران با حضور وزیر کشور و دبیرکل مبارزه با موادمخدر

مرکز دولتی نگهداری، درمان و کاهش آسیب اعتیاد استان مازندران با نام فلق با حضور وزیر کشور و دبیرکل مبارزه با موادمخدر در شهرستان بابل افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح مرکز نگهداری و درمان  اعتیاد مازندران با حضور وزیر کشور و دبیرکل مبارزه با موادمخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، آیین افتتاح مرکز دولتی نگهداری، درمان و کاهش آسیب اعتیاد استان مازندران  امشب در شهرستان بابل برگزار شد.

این مراسم با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، حسینی‌پور استاندار مازندران، سردار مفخمی، فرمانده انتظامی مازندران  سردار برسلانی جانشین سپاه کربلا و سایر مسؤولان در مرکز دولتی نگهداری، درمان و کاهش آسیب اعتیاد استان مازندران در بخش گتاب بابل برگزار شد.

مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در این مراسم با اشاره به اینکه اعتیاد یک آسیب بزرگ است و برای این آسیب یک مرکز درمانی ایجاد شد، گفت: در استان مازندران سال قبل خدمت استاندار رسیدیم واقعا از فقدان چنین مراکزی در سطح استان رنج بردیم.

وی افزود: این مرکز حدود ۱۰ سال رها شده بود با پیگیری‌های حاصله این مرکز با پیگیری استاندار و همکاری مجموعه سپاه کربلا ساخته شده است.

بیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور ادامه داد: این مرکز با ظرفیت حدود ۵۰۰ نفر افتتاح می‌شود و در ادامه ظرفیت آن افزایش پیدا خواهد کرد.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه سال گذشته مازندران در حوزه پیشگیری و درمان رتبه نخست را در کشور کسب کرد، افزود: به اندازه بودجه‌ای که دولت در طول سال به این حوزه اختصاص داد به همین مقدار خیران کمک کردند.

 

مومنی بیان کرد: در بحث ساخت این مراکز در سطح کشور سعی کردیم بیشتر مردمی‌سازی کنیم که با مشارکت مردم اتفاقات خوبی رقم خورد.

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران  نیز در این مراسم اظهار کرد: کسانی که به واسطه اعتیاد بیمار شدند قرار است پس از خروج از این مرکز وارد عرصه کار و اشتغال شوند.

استاندار مازندران افزود: در امر مبارزه با اعتیاد قرار هست نقش موثرتری انجام شود آن هم کار فرهنگی است.

وی بیان کرد: این مجموعه برای استفاده کل استان مازندران ایجاد شد و روزی را در این مرکز جشن بگیریم که یک نفر درگیر اعتیاد نداشته باشیم و این سوله‌ها را مرکز تبدیل به مجموعه تولیدی بکنیم.
 

 

استاندار مازندران ادامه داد: مازندران ما را به عنوان مرکز گردشگری می‌شناسند و جلوه‌های مرکز گردشگری نشان مثبت این استان است و امیدواریم با کمک مردم و مسؤولان ریشه اعتیاد را در این استان از بین ببریم خیران این استان که گمنام هستند دلسوزانه در این امر قدم برداشتند.

حسینی پور تاکید کرد: اداره این مرکز در زمینه فرهنگی هم به عهده سپاه کربلا گذاشته شده است.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول