اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالا تا دهه فجر افتتاح می‌شوند

فرماندار فاروج گفت: در سطح شهرستان برخی از طرح‌های عمرانی وجود دارند که با توجه به پیشرفت خوب فیزیکی این طرح‌ها، امیدواریم بتوانیم آن‌ها را در دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری برسانیم.

پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالا تا دهه فجر افتتاح می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از فاروج، عبدالرضا فرزانه، فرماندار فاروج در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی‌ در محل فرمانداری شهرستان برگزارشد بر ضرورت اطلاع‌‌رسانی اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته از سوی مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف تأکید کرد. 

فرماندار فاروج اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی به مردم در این دولت، کارهای بسیار خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته که‌ یکی از این اقدامات، انجام سی کیلومتر فیبر نوری در سطح شهر فاروج بود به همین منظور ضروری است مدیران ادارات اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته را برای مردم بیان کنند

وی افزود: در سطح شهرستان برخی از طرح‌های عمرانی وجود دارند که با توجه به پیشرفت خوب فیزیکی این طرح‌ها، امیدواریم بتوانیم آن‌ها را در دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری برسانیم.

فرزانه تصریح کرد: پروژه‌هایی که بالای ۵۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند تمرکز ویژه‌ای بر روی آن‌ها داریم.

وی تصریح کرد: پروژه زمین چمن، کارخانه کاغذ و کتابخانه شهر تیتکانلو نیزاز مهم‌ترین پروژه‌های شهرستان هستند که امیدواریم بتوانیم این طرح‌ها را تا دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری برسانیم.

فرماندار فاروج خاطرنشان کرد: افتتاح ساختمان شماره دو مرکز بهداشت شهرستان نیز یکی از طرح‌هایی است که امیدواریم در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.

فرزانه بیان کرد: افتتاح دو باب مدرسه یکی در سطح شهر و دیگری در روستا و زمین چمن در یکی از مدارس شهرستان، از دیگر طرح‌های مهم شهرستان هستند که امیدواریم بتوانیم در دهه فجر امسال آن‌ها را به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

وی عنوان‌کرد: با توجه به در پیش رو بودن انتخابات، در این جلسه برخی از مباحث مهم انتخاباتی و تذکرات لازم به مدیران ادارات بیان شد، و مقرر  مدیران ادارات در راستای مشارکت حداکثری مردم در این عرصه اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار بدهند.

فرماندار فاروج با اشاره به فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، روز زن و ایام شهادت سرداردلها افزود: ضروری است تا مدیران ادارات برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های این ایام را داشته باشند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول