اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

دشمنان با روش‌های مختلف به دنبال کم‌رونق کردن انتخابات هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی گفت: دشمنان با روش‌های مختلف به دنبال کم‌رونق کردن انتخابات هستند در حالیکه انتخابات تعیین کننده راهبردهای نظام است.

دشمنان با روش‌های مختلف به دنبال کم‌رونق کردن انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌شمالی، حسن ناهیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی اظهار کرد: هر چقدر به برگزاری انتخابات نزدیک تر می شویم اهمیت و آثار آن بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف دشمن کاهش مشارکت و زیر سوال بردن مسئولان و نظام است، گفت: با اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در حوزه های مختلف هیچ گونه شبهه‌ای نخواهیم گذاشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی افزود: قانونگذار قانون را برای سال‌های طولانی نگارش می‌کند اما این قانون برای کسانی که حتی رای هم نداده‌اند نوشته شده است لذا این کار بسیار مهم تلقی می‌شود بنابراین انتخاب یک نماینده برای تصمیم‌گیری تمام امور مردم مهم است.

وی در ادامه نقش قانونگذاری و مجلس شورای اسلامی در ارتباط با مردم با مردم و مردم با دولت را حائز اهمیت عنوان کرد.

ناهیدی مشارکت در انتخابات را بسیار مهم دانست و گفت: دشمنان با روش‌های مختلف به دنبال برهم‌ریزی برگزاری انتخابات هستند در حالیکه انتخابات تعیین کننده راهبردهای نظام است که با پشتوانه مردم اجرا خواهد شد لذا همه فعالیت‌های ما باید پیوست انتخاباتی داشته باشد.

وی تاکید کرد: سازوکار انتخابات به گونه‌ای نیست که تقلب در آن دخیل باشد سلامت و امنیت برگزاری انتخابات از اولویت‌های مهم و اصلی نظام تلقی می شود. 

ناهیدی خطاب به بخشداران اظهار داشت: عدم حمایت از کسی را در دستور کار خود قرار دهید تا سلامت انتخابات مخدوش نشود زیرا از خطوط قرمز نظام محسوب می‌شود ضمن آنکه بخشداران نسبت به هیچ نماینده‌ای نظری نداشته باشند و کاملا بی طرف باشند.

معاون سیاسی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان گفت: نگاه رهبر جهان اسلام بر سلامت انتخابات است و ما باید همین موضوع را سرلوحه اهداف خود قرار دهیم لذا نباید از کسی توصیه‌ای بپذیریم.

ناهیدی اشراف بخشداران به قانون جدید انتخابات را الزامی دانست.

وی بیان کرد : در حوزه فیبر نوری اقدامات خوبی انجام شده و این در حالیست که گسترش و فراوانی فیبر نوری در بسیاری از استان‌ها مشهود است که می تواند در آینده، توسعه و پیشرفت استان را سریع‌تر رقم بزند.

ناهیدی خاطرنشان کرد: مراجعات مردم به بخشداران بسیار زیاد و میزان مطالبات و توقعات مردم به همان نسبت بسیار است اما بخشداران به عنوان محور کار تمام دستگاه های اجرایی می توانند این حجم از مشکلات را به حداقل برسانند.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول