اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

فاز دوم بزرگترین اردوگاه ترک اعتیاد دین پایه استان قم افتتاح شد

فاز دوم اردوگاه ترک اعتیاد دین پایه کرامت با ظرفیت پذیرش بیش از ۴۰۰ مددجو در کیلومتر ۱۸ جاده قدیم قم کاشان، در مجموعه فرهنگی تربیتی آیت‌الله بهاءالدینی سپاه قم افتتاح شد.

فاز دوم بزرگترین اردوگاه ترک اعتیاد دین پایه استان قم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در این مراسم اظهار داشت:  استان قم به عنوان مرکز و مادر انقلاب مورد طمع و هجمه دشمنان است.

موحد تصریح کرد: با اتحاد و بکارگیری تمام اعتبارات و نیروهای متفکر باید اقداماتی بمنظور خنثی‌سازی بخشی از این توطئه‌ها که آسیب‌های اجتماعی و جنگ ترکیبی سرآمد آنها است، انجام شود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان، محور اصلی جنگ ترکیبی هستند، بیان کرد: عرصه اقدامات ما با توجه به آسیب‌های اجتماعی نوجوان و جوانان، باید در سطح دانشگاه و مدارس پیگیری شود.

مهدی علی‌بابایی معاون اجتماعی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) نیز در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: مجموعه درمانی و صیانتی کرامت وابسته به سپاه امام علی بن ابی‌طالب‌(ع) با محوریت دینی به‌منظور درمان، آموزش حرفه و کار، صیانت از معتادان متجاهر و بهره‌گیری از شیوه‌های بهبودی پایدار و حفظ کانون خانواده معتادان با مدیریت روحانیون و طلاب راه‌اندازی شد.

وی افزود: این مجموعه در چهار حوزه کمپ تمایلی، کمپ خصوصی و تخصصی، درمان معتادان متجاهر و صیانت از مددجویان و معتادان بعد از دوره سم‌زدایی و درمان فعالیت دارد.

بابایی اظهار داشت: مددجویان پس از ورود به اردوگاه، خانواده آنها تحت صیانت و پشتیبانی‌های معیشتی، درمانی، تحصیلی و جلسات آموزشی قرار می‌گیرند.

معاون اجتماعی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری  تاکنون بیش از پانصد مددجو، دوران درمان را در مجموعه درمانی و صیانتی کرامت گذراندند، خاطرنشان کرد: سعی داریم تا مرکز صیانت را در شهر قم نیز ایجاد کنیم تا بتوانیم حمایت‌های لازم را از  مددجویان و معتادان داشته باشیم.

در پایان مراسم، چند تن از فعالان مجموعه درمانی و صیانتی کرامت با حضور سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع)، احمد حاجی‌زاده معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم، میثم رضوان‌پور معاون اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین و دیگر مسئولان استانی تجلیل شدند.

پایان پیام/ 78041

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول