اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

زمان تشییع پیکر شهدای گمنام در قم مشخص شد

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر هشت شهید گمنام دفاع مقدس در روز 26 آذرماه گفت: مکان‌های تدفین پیکر شهدا به‌زودی اعلام خواهد شد.

زمان تشییع پیکر شهدای گمنام در قم مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ابوالقاسم مقیمی امروز در جلسه ستاد تشیع شهدای گمنام قم گفت: تشییع شهدا یکشنبه ۲۶ آذرماه ساعت هشت صبح از حرم حضرت معصومه(س) شروع می‌شود و پس از اقامه نماز، پیکر شهدا از مسیر خیابان ارم تا میدان صفائیه تشییع می‌شود.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم با اشاره به برگزاری این آیین در دیگر شهرها در این روز، ادامه داد: همه کارهای اجرایی، یادمان و میزبانی از شهدای گمنام بر عهده سپاه قم است و در پایان پیکر شهدا براساس منطقه‌بندی انجام شده، به خاک سپرده می‌شود.

وی گفت: ویژه برنامه معراج شهدا با میزبانی پیکر هشت شهید گمنام از 17 آذرماه آغاز شده و تا 26 آذرماه مصادف با سالروز شهادت صدیقه طاره(س) با حضور سخنرانان، مداحان، روایان دفاع مقدس، خانواده‌های شهدا، جانبازان و عموم مردم برگزار خواهد شد.

مقیمی در ادامه افزود: خوشبختانه استقبال مردم از شهدا زیاد است و ستاد تشییع شهدا توسط ظرفیت‌های مردمی تشکیل شده و همه کارها توسط آن‌ها انجام خواهد شد و ارگان‌های دولتی کارهای پشتیبانی را انجام خواهند داد.

وی درباره محل دفن پیکر ۸ شهدای گمنام گفت: ریز برنامه‌های تشییع و تدفین ۸ پیکر شهید گمنام طی روزهای آتی خدمت همشهریان عزیز اعلام خواهد شد و از مردم انتظار می‌رود که میزبانی قابل‌تقدیر و نمونه‌ای از شهدا را داشته باشند.

مقیمی خاطرنشان کرد: از مردم و نهادهای دولتی برای مشارکت در برگزاری باشکوه‌تر مراسم تشییع و میزبانی از شهدا دعوت می‌کنیم و استفاده از ظرفیت‌های رژه موتوری و ماشینی برای باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم را خواستاریم.

پایان خبر/ 78033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول