اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مراسم تشییع شهدای گمنام در شهر «آبیز» زیرکوه+ فیلم و تصویر

مراسم تشییع شهدای گمنام در شهر آبیز زیرکوه قبل از انتقال برای تدفین و تشییع در روستای استند این شهرستان برگزار شد.

مراسم تشییع شهدای گمنام در شهر «آبیز» زیرکوه+ فیلم و تصویر

خبرگزاری فارس- خراسان‌جنوبی؛ امروز حال و هوای سرزمین شهید پرور ایران زمین با بیش از ۲ هزار شهید خاص است عطر فاطمی با عطر آلاله های کربلا های ایران یکی شده و همه خراسان جنوبی ها را سرمت عطر شهدای بی نام و نشان کرده است. همه خراسان جنوبی ها در هر نقطه ای از این سرزمین از یک هفته قبل تا به امروز در پی آن بودند که این خوشنام های بی نام و نشان کی مهمان دیارشان می شود تا به زیارتشان بروند و حال و هوای تشییع شهدای ۸ سال دفاع مقدس، امینت و دفاع از حرم برای آن ها دوباره تداعی شود.

 

 

کمی دل و ذهنشان را راهی روزهای جبهه و جنگ و صفای وصف ناشدنی آن روزها کنند توشه بر گیرند برای دل و جانشان از این آلاله های بهشتی که اکنون در آسمان ها نظاره گر این همه عشق و اردات به خودشان اند. خوشا آنان که رفیق توفیق راهشان شدن و این دیار و زیارت نصیب شان.

سهم خراسان جنوبی از ۵ شهید گمنامی که طی این مدت مهمان استان بودند و همه نقاط خراسان‌جنوبی را معظر به عطر نابشان کردند ۲ شهید خوشنام است که در خاک این خطه از ایران زمین آن هم در روستاهای استند و بارنجگان زیرکوه آرام می گیرند و این شهداء در شهر آبیز تشییع شدند تا یکی از آن ها به روستای استند مامن همیشگی اش منتقل شود.

شور و حال اهالی آبیز بی وصف و بی مثال بود چرا که همه همه با جان و دل آمدند به ویژه مادران شهدا آمدند تا برای این بی نام و نشان ها مادری کنند.

شور و حال خاص آبیزها را در تشییع و زیارت این شهدای گمنام با این تصاویر و فیلم بیننده باشید.

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول