اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

دمای هوای قم در هفته پیش‌رو پایدار خواهد ماند

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم با اشاره به روند پایدار دمای هوا و تغییرات جوی در هفته پیش‌رو گفت: روند دمای هوای استان طی روزهای آینده، تغییرات محدود در قیاس روزانه خواهد داشت.

دمای هوای قم در هفته پیش‌رو پایدار خواهد ماند

سعید اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به پیش‌بینی وضعیت هوای استان قم در روزهای آینده پرداخت و گفت: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی هواشناسی روز شنبه ۲۵ آذرماه، آسمان صاف و در برخی ساعات، وزش باد ملایم خواهیم داشت.

وی آسمان قم را در روز یکشنبه صاف تا کمی ابری، در برخی ساعات همراه با وزش باد ملایم و غبار صبحگاهی توصیف کرد و در خصوص وضعیت جوّی در روز دوشنبه گفت: در این روز، آسمان صاف در برخی ساعات وزش باد، از بعدازظهر قسمتی تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان آسمان شهر قم را در روز سه‌شنبه، صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی کرد و افزود: روز چهارشنبه، آسمان قسمتی ابری، به‌تدریج صاف پیش‌بینی می‌شود.

اسماعیلی روزهای پایانیِ هفته‌ی آتی را نیز بدون باران پیش‌بینی کرد و گفت: پنج‌شنبه، آسمان صاف و غبار صبحگاهی، گاهی همراه با وزش باد و روز جمعه هم آسمان صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد انتظار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش این اداره کل، روند دما طی روزهای آینده، تغییرات محدود در قیاس روزانه دارد.

پایان پیام/۷۸۰۳۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول