اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

مناطق مرتفع قم در انتظار هوای صفر درجه

دمای هوای برخی از نقاط مرتفع استان قم بر اساس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان، در هفته جاری به صفر درجه سانتیگراد خواهد رسید.

مناطق مرتفع قم در انتظار هوای صفر درجه

سعید اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، طی سخنانی اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌‌بینی و پیش‌یابی هواشناسی روز شنبه و یکشنبه ۲۷ و ۲۸ آبان، آسمان صاف و گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه روز دوشنبه آسمان صاف تا کمی ابری خواهد بود، گفت: آسمان استان قم بعدازظهر دوشنبه همراه با افزایش ابر و در برخی ساعات همراه با رگبار باران و وزش باد خواهد بود که در مناطق مرتفع‌تر میزان و احتمال بارش بیشتر از مرکز استان خواهد بود.

اسماعیلی با اعلام اینکه در روز سه‌شنبه، آسمان قسمتی از قم ابری و در برخی ساعات همراه با افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، گفت: در این روز، سرعت وزش باد در مناطقی از استان به فراتر از ۸۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

وی در خصوص پیش‌بینی وضعیت هو‌‌‌ایِ روز چهارشنبه افزود: در صبح این روز، اگرچه دمای هوا در برخی نقاط مرتفع‌تر استان، به صفر درجه سانتیگراد خواهد رسید اما آسمان صاف و گاهی وزش باد انتظار می‌رود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قم برای آسمان روز پنج‌شنبه، قسمتی ابری و از بعدازظهر صاف، گاهی وزش باد پیش‌بینی کرد و درخصوص روز جمعه گفت: در این روز آسمان صاف تا کمی ابری و در برخی ساعات، وزش باد ملایم را خواهیم داشت.

انتهای پیام/۷۸۰۳۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول