اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فرمانده سپاه کربلا: شهدای رسانه رسالت زینبی داشتند

فرمانده سپاه کربلا گفت: زمانی که همه تلاش‌ها به دنبال سکوت خبری بود، شهدای رسانه در میدان دفاع توانستند روایت‌های واقعی را به مردم برسانند.

فرمانده سپاه کربلا: شهدای رسانه رسالت زینبی داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، سردار سیاوش مسلمی امروز چهارشنبه ۲۲ آذر ماه در چهارمین یادواره شهدای رسانه کشور و گرامیداشت ۷۱ شهید خبرنگار غزه که در دانشگاه آزاد اسلامی بابل درحال برگزاری است، اظهار کرد: نباید راه و مسیر شهدا را گم کنیم، شهدایی که امروز هر چه از عزت و امنیت، آرامش و سلامت در جامعه به برکت وجود آنهاست.

وی افزود: امروز این مراسم به نام و یاد شهدای رسانه درحال برگزاری است، شهدایی که رسالت زینبی داشتند و روایت‌کننده معارف دفاع مقدس و آنچه که در سرزمین‌های مقاومت می‌گذشت را عهده‌دار بودند.

فرمانده سپاه کربلا بیان کرد: در زمانی که همه  تلاش‌ها به دنبال سکوت خبری در زمینه دفاع از حرم و روایت درست صحنه‌های ایثار و شهادت بودند، ولی این شهدا با ایثار جان خود در میدان و در صحنه دفاع توانستند آنچه که تحت عنوان روایت‌های واقعی دفاع مقدس و دفاع از حرم و صحنه‌های واقعی دفاع از انقلاب و ارزش‌های جنگ را به تمام مردم برسانند.

مسلمی با بیان اینکه این شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، گفت: در واقع رسالتی را که شهدای خبرنگار برای اسلام و انقلاب عزیز داشتند، رسالتی ویژه و تخصصی بوده است.

وی ادامه داد: امروز دور هم جمع شدیم تا با بهره‌گیری از روح بلند و ملکوتی شهدای عزیز تجدید پیمان دوباره‌ای با شهدا کنیم؛ شهدای عزیزی که ما همیشه در راه شما و آرمان‌هایی که شما ترسیم کردید هستیم و خواهیم ماند.

فرمانده سپاه کربلا با تقدیر از اصحاب رسانه که در تمام رویدادها و حوادث در جنگ نرم  دشمنان که روز و شب به راه انداختند ایستادگی می‌کنند و در کنار ما هستند، گفت: رسانه‌ها همیشه پای این انقلاب بودند که این همه تلاش جای تقدیر داریم.

مسلمی با اشاره به اینکه مازندران، استان یادواره‌ها است، یادآور شد: بیش از ۴ هزار یادواره در طول سال گذشته برگزار کردیم که ۲هزار یادواره در مدارس استان و ۲هزار یادواره در سطح استان برگزار شد که برگزاری این مراسم‌ها معنا و پیامی دارد که مردم استان همیشه و همچنانی که در دفاع مقدس ثابت کردند با انقلاب هستند با برگزاری این یادواره‌ها اعلام می‌کنند ما همیشه با شهدا هستیم و خواهیم ماند.

اخلاص و عمل موجب دیده شدن سردار دل‌ها شد

فرشاد مهدی‌پور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز طی سخنانی در این مراسم گفت: همه تلاش در رسانه‌ها و اصل بر دیده‌ شدن است اما حاج قاسم تلاش کرد دیده نشود اما به بالاترین سطح از دیده شدن رسید که باید گفت در این کار رمز و رازی است.

وی اظهار کرد: سردار دل‌ها اسطوره دست نیافتنی و کاملا دیده شده در میان مردم شوند و برای همه مردم ایران مایه قوت قلب باشد، واقعا ارزشمند است.

وی افزود: سردار حاج قاسم در تمام طول عمر بابرکت خود از گفت‌وگو و سخنرانی ابا داشت اما سوال این است فردی که بنای دیده نشدن داشت و تمام عمر خود تلاش کرد دیده نشود و به‌عنوان نظامی رزمنده چه در بالاترین سطح در میان افکار عمومی و رسانه‌ها به مشهورترین چهره تبدیل شود؟!

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد:  اینکه یک فرد در تمام عمر تلاش کرد دیده نشود و کار ما رسانه‌ها که به دنیال دیده شدن و روایت‌گری هستیم دارای یک تناقض است.

مهدی‌پور ادامه داد: همه تلاش در رسانه‌ها و اصل بر دیده‌ شدن است اما حاج قاسم تلاش کرد دیده نشود اما به بالاترین سطح از دیده شدن رسید که باید گفت در این کار رمز و رازی است.

وی با بیان اینکه اخلاق در کار و عمل موجب اثرگذاری کار  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شد، اظهار کرد: اخلاص داشتن و کار کردن دو عنصر مهمی است که باعث دیده شدن می‌شود درحالی‌که بنای دیده شدن نداریم که برای ما در حوزه رسانه درس‌آموز است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه شهدای رسانه‌ای بنای کارشان بر اخلاص بود، افزود: شهید باغبانی در حین تولید محتوا و کار رسانه‌ای به شهادت رسیدند.

مهدی‌پور با تاکید بر اینکه برای ما در کار رسانه‌ای اصل بر دیده نشدن است، خاطرنشان کرد: وقتی اراده و حکمت الهی بر این است که از طریق دیده نشدن می‌توان دیده شد باید دستور کار همه رسانه‌ها باشد و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که چهارمین سالگرد شهادت‌‌شان در پیش است نمونه بارز این اتفاق است.

وی با اشاره به اینکه باید در مسیر طراحی و الگوسازی رسانه‌ای این مهم حرکت کنیم، خاطرنشان کرد: امروز ما سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را باعنوان شهید قدس می‌شناسیم، شهدایی که به دنبال دیده نشدن، بودند.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: همان‌گونه که امروز پیام شهدای فلسطین را می‌شنویم و این مسیر برای‌مان ارزشمند است و رسانه‌ها هم باید این مسیر را با قدرت ادامه دهند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول