اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تقدیر فرمانده سپاه کربلا از قهرمانان جوان مازندرانی

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا با حضور در منازل ورزشکاران از دو قهرمان جوان و بسیجی مازندرانی علیرضا یوسفی و سینا خلیلی قدردانی کرد.

تقدیر فرمانده سپاه کربلا از قهرمانان جوان مازندرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا صبح امروز با حضور در شهرستان قائمشهر با علیرضا یوسفی قهرمان سنگین وزن وزنه‌برداری جوانان جهان دیدار و گفت‌وگویی صمیمی داشت و از زحمات و افتخارآفرینی‌های این پهلوان بسیجی که موجب سربلندی و اهتزاز پرچم مقدس ایران اسلامی و نیز غرور و شادی مردم شد، قدردانی کرد.

 فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیأت کشتی بسیج کشور همچنین با حضور در شهرستان سوادکوه با پهلوان بسیجی سینا خلیلی قهرمان پرافتخار کشتی نوجوانان جهان دیدار و ضمن گفت‌وگویی صمیمی از زحمات و افتخارآفرینی این نوجوان بسیجی قدردانی کرد.

 

سینا خلیلی در مسابقات رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان در شهر استانبول ترکیه در وزن ۶۵ کیلوگرم در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر ساموئل سدلاک از اسلواکی را مغلوب کرد. خلیلی در دور دوم با نتیجه ۵ بر یک ولادیمیر آزاریان از ارمنستان را از پیش رو برداشته بود. 

خلیلی در دور سوم با نتیجه ۱۱ بر ۲ میرزاآقا آخوندوف از آذربایجان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی با نتیجه ۸ بر ۲ مانوئل واگین از آلمان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

 وی در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر ماگومدعلی باخراچیف از روسیه را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.

نکته جالب اینجاست که سینا خلیلی مدال طلای خود را تقدیم امام رضا (ع) کرد.

همچنین علیرضا یوسفی رکورددار دوضرب و مجموع جوانان جهان، در مسابقات اخیر جهانی با ۱۸۰ کیلوگرم در یکضرب، ۲۴۰ کیلوگرم در دوضرب و مجموع ۴۲۰ کیلوگرم صاحب سه مدال طلا شد.

یوسفی ضمن کسب عنوان قهرمانی در این دسته، قوی‌ترین وزنه‌بردار جوان دنیا لقب گرفت و از عنوان قهرمانی خود در دوره گذشته دفاع کرد.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول