اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

نیرویی از دولت، در هیات‌های اجرایی انتخابات عضویت ندارد

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: برای اولین بار حتی یک نفر از نیروهای دولت در هیات‌های اجرایی وجود ندارد.

نیرویی از دولت، در هیات‌های اجرایی انتخابات عضویت ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حامد فتوحی در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه استان قزوین که پیش از ظهر امروز با موضوع انتخابات در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مشارکت یکی از شاخصه‌های مهمی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده و بر این اساس کمیته سیاسی ذیل انتخابات برای اولین بار تشکیل شد که هموار کردن مسیر مشارکت حداکثری یکی از مسوولیت‌های این کمیته می‌باشد.

وی افزود: هیات های اجرایی برای اولین بار شکل و رنگ تازه‌ای به خود گرفته و مرجع رسیدگی می‌باشند. همچنین جهت تایید یا عدم تایید داوطلبان نیز جرم انگاری شده است و برای اولین بار حتی یک نفر از نیروهای دولت در هیات‌های اجرایی وجود ندارد.

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین، دولت سیزدهم را دولتی مردمی دانست که در راستای نیازهای مردم عمل می‌کند و در ادامه خاطرنشان کرد: در تمامی ۱۹ هیات های اجرایی نمایندگان از احزاب مختلف حضور دارند.

این مسوول ضمن گله مندی از پایین آمدن سطح مطالبه‌گری دانشجویان و با بیان اینکه برخی اظهار نظرهای انتخاباتی در فضای رسانه غیرکارشناسی هستند، اذعان کرد: لازم است اهالی رسانه تا حدودی با مبانی قانون انتخابات آشنا باشند و اگر نکته مبهمی در ذهن آنان باقی مانده، در پرسش از مسوولان و متولیان، موضوع را شفاف کنند.

فتوحی بیان کرد: همه ما باید خود را پاسخگوی افکار عمومی بدانیم و در هر جایگاهی که قرار داریم برای شور انتخاباتی تلاش کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول