اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

۹۰ دانش آموز دختر آبیکی عازم کربلای ایران شدند

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک گفت: ۹۰ دانش آموز دختر شهرستان آبیک راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند.

۹۰ دانش آموز دختر آبیکی عازم کربلای ایران شدند

سرهنگ مهدی علی زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: با توجه به استقبال دانش آموزان دختر از اردوی راهیان نور، هماهنگی لازم برای اعزام ۹۰ دانش آموز دختر شهرستان آبیک صورت گرفت و روز گذشته راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند که دومین مرحله اعزام محسوب می‌شود.

وی با اشاره اعزام ۸۸ دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب در ماه امسال افزود: ۹۰ دانش آموز دختر شهرستان آبیک به همراه ۱۰ نفر از عوامل اجرایی با حضور در مناطق عملیاتی جنوب از مناطق شلمچه، فکه، اروندکنار، طلاییه، دهلاویه، معراج الشهدای اهواز بازدید می‌کنند و از وجود ارواح مطهر شهدا بهره‌مند می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک ادامه داد: در دی و بهمن ماه هم دانش آموزان پسر شهرستان آبیک به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

علی زمانی از اعزام محلات و اقشار مختلف در بهمن و اسفند ماه به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: حضور در مناطق عملیاتی مختلف علاوه بر آشنایی زایران با ایثارگری ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدا، تاثیر بسیار شگرفی بر روحیه و باور به همراه دارد که بارها شاهد این الطاف شهدا بوده‌ایم.

وی اذعان کرد: در مرحله نخست که دانش آموزان دختر شهرستان آبیک ۱۴ آبان ماه امسال به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده بودند تاثیر بسزایی در روحیه و تقویت معنویت آنان گذاشته بود به نحوی که پنج دانش آموز دختر درخواست چادر کرده بودند و با هماهنگی با آموزش و پرورش شهرستان، چادر به آن ها اهدا شد.

این مسوول نظامی بیان کرد: دانش آموزانی که دیروز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند، چهارشنبه ۲۲ آذر به شهرستان بازمی‌گردند.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک عنوان کرد: روایتگری هایی که در مناطق عملیاتی جنوب انجام می‌شود دانش آموزان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و سبب تحول در وجود آنان می‌شود اگرچه ارواح مطهر شهدا اثر خود را بر این قشر نوجوان می‌گذارد.

لازم به ذکر است، علاوه بر سرهنگ علی زمانی فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک، مددخانی فرماندار شهرستان آبیک، ملک پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک و معاونین این اداره از دانش آموزان بدرقه کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول