اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

شرکت بیش از 1800 نفر در جشنواره قصه‌گویی چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و ۸۳۶ نفر از سراسر استان در جشنواره قصه‌گویی شرکت کردند که از این تعداد آثار ۳۹۰ نفر به دبیرخانه استانی ارسال و در پایان 15 اثر توسط داوران برگزیده شد.

شرکت بیش از 1800 نفر در جشنواره قصه‌گویی چهارمحال و بختیاری

حجت الله آسمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: یک هزار و ۸۳۶ نفر از سراسر چهارمحال و بختیاری در جشنواره قصه‌گویی شرکت کردند که از این تعداد آثار ۳۹۰ نفر به دبیرخانه استانی ارسال و در پایان ۱۵ اثر توسط داوران برگزیده شد.

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی از ۲۰ تا ۲۲ آبان‌ماه در سالن سینمای اداره کل کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان در چهارمحال و بختیاری برگزار شد که ۱۵ نفر به عنوان برگزیده از سوی داوران کشوری انتخاب شدند.

وی افزود: بیشترین شرکت‌کنندگان در جشنواره قصه‌گویی، بخش آزاد بود که کودکان، نوجوانان، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در این جشنواره داوطلب بودند.

آسمند با اشاره به موضوع‌های متنوع جشنواره قصه‌گویی، یادآور شد: قصه‌گویی مدرن و کلاسیک، آیین‌های سنتی، کودکان غزه، سردار سلیمانی از جمله بخش‌های قصه‌گویی در این جشنواره بود.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول