اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کمبود مراکز کانون پرورش فکری در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نسبت مراکز کانون پرورشی به مدارس در سطح استان کم است، گفت: به ازای هر ۱۲۰ مدرسه، یک کانون در استان وجود دارد، اگر این نسبت به ازای هر ۱۲ مدرسه یک کانون شود، خدمات بهتری به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

کمبود مراکز کانون پرورش فکری در چهارمحال و بختیاری

 حجت‌الله آسمند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: برنامه‌های چهارمین روز از هفته کودک با شعار «کودک، خانواده، هویت، عدم تبعیض» در کانون‌های پرورشی فکری کودک و نوجوان سطح استان در حال برگزاریست.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امیدواریم با اجرای کمی و کیفی برنامه‌ها‌ی متناسب با هفته کودک در سطح استان، جامعه هدف و مسؤولان را با آینده کودک، کودکی و توجه به نیاز‌های این قشر از جامعه آشنا کنیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های کانون در اوقات فراغت امسال گفت: طی این مدت حدود ۷ هزار نفر در برنامه‌های کانون شرکت کردند.

آسمند با بیان اینکه نسبت مراکز کانون پرورشی به مدارس در سطح استان کم است، اظهار داشت: به ازای هر ۱۲۰مدرسه، یک کانون در استان وجود دارد، اگر این نسبت به ازای هر ۱۲ مدرسه یک کانون شود، خدمات بهتری به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: مخاطبان کانون نسبت به برنامه‌های مختلف، متفاوت است، برنامه‌هایی که سال گذشته در کانون‌های استان اجرا شد بین ۸۰ تا ۹۰ هزار مخاطب داشت.

آسمند با اشاره به طرح مشارکتی بین مدارس استان و مراکز کانون، گفت: بر اساس این برنامه مربیان کانون در مدارس حضور پیدا می‌یابندو کانون و اهداف آن را معرفی و بعد از عضویابی دانش‌آموزان در کانون حضور پیدا می‌کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول